Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Den har försvunnit från Didymos hemsida. Var den i bomull eller ullblandning? Visst var det någon som köpte en sådan?

Aha, den var nog i ullblandning.
Användarens profilbild
Av thanisa
Det är ullblandning i den, 60 % bomull och 40 % ull och sen är den hur mjuk och gosig som helst. Finns fortfarande kvar en eller flera långa hos http://www.lotusbarn.no/ så där finns lite information om den. Hos mig har det snabbt blivit favoriten så det är den jag använder mest nu. Mina bilder på den finns samlade i den här katalogen http://www.df.lth.se/~thanisa/aff/sjalar/zimt-kobalt/
Användarens profilbild
Av Helena
Tack! Vad fin den är!

Är den tunnare än vanliga indios, ifall du känt på dem? Egentligen vill jag ha en lite tjockare indio nu, som håller emot lite bättre och inte ull till sommaren. Men fin var den! :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag upplever den som tunnare än min korall och mjukare trots att den är nu. Dock så känns den stabilare för ryggknytningar och är den jag väljer om det blir ryggen, den eller katjan. Vad ska du ha den till? Jag har inga problem att bära min 5-åring på vare sig ryggen eller magen i den. Går i åtminstonde en halvtimme, så jag vet inte om det är något svar på dina frågor.

EN bild från gårdagens matlagningskaos hemma. Bild

Så femåringar kan sova i sjalen om de är på uruselt humör efter att ha blivit hemdragna efter ett antal timmar på lekland.
Användarens profilbild
Av thanisa
Frida med Mea skrev:Ja det är ull, och den är jättefin. Mjuknar den lika mycket som ellipsen gjorde så kommer detta nog vara min mjkaste sjal, för den var redan rätt mjuk när jag fick den, inte alls som didy brukar vara i början.
Så det blev en för din del! :D Roligt att se att du slog till. Var köpt du din ifrån?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?