Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Funderar på att skaffa en Easy (eller något annat) i kortare längd. sÅ VAD KAN MAN HA EN 3,7:a till? Och vad räcker en sjal på 3 meter till?
Jag är 1,65 lång och drar väl ca storlek 40 upptill.
Alternativet är att skaffa en ännu kortare, ca 2,75, till höftkryss. Använder inte långsjalarna så mycket längre.
Var kan man förresten köpa 3,7 meters Easy?
Av Aelia
Jag kan knyta allt med min easy som är 3,7 :roll:
Användarens profilbild
Av annemi
2,75 till höftkryss tror jag inte räcker :?
Av Nickis
Nej ,det kanske är bättre med minst 3 meter då. Jag velar bara så, vill ha en kort men avlastande sjal för höftkryss och/eller bärpåseknytning. Då räcker ju 3 meter. Men så tänker jag att om jag tar 3,7 så kan man ha den till lite ryggknytningar också. Men då kanske det blir onödigt mycket tyg vid de andra snabbknytningarna! Och som det är nu bär jag i stort sett aldrig på ryggen i sjal.
Användarens profilbild
Av Kaja
Tibetan, omslutet x med knut på fel sida, höftkryss...

Just nu tycker jag att 3,7 är den BÄSTA längden. 4,2 blir för mycket tyg...

//Kaja
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Jag kan knyta allt med min easy som är 3,7 :roll:
jag kan också knyta allt och jag är inte jättesmal :roll:
Användarens profilbild
Av Kaja
Frida med Mea skrev: Vad jag ville komma till är att jag inte tror att amn kan räkna med att kunna knyta omslut med en 3,7:a
Johodå!! Jag är ändå storlek 40 och det går fint! Det gäller visserligen att ha koll på var mitten är när man börjar att knyta för det blir inte mer tyg över än att man kan göra en knut och vika in ändarna. Först när jag får på mig den så är det i tightaste laget, men när allt tyg är draget som det ska så är det perfekt! Men, jag gillar ju inte svansar.

Min Easy 3,7-a är mätt till 4,06 i nytvättat tillstånd.

//Kaja
Användarens profilbild
Av annemi
Håller med Frida med Mea, tycker det är svårt att få till ett omslutet på ryggen och min easy är ändå 4,3 ungefär. (och jag är ca strl 38 )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?