Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Nu tjatar jag om kortsjalar igen, men jag vill gärna ha svar på följande frågor:

*Vilken kortsjal tycker ni är bäst? (Märke)
*Vilken längd är bäst?
*Vilka knytningar kan ni göra med den längd ni har?

Jag vill i alla fall kunna göra "Bära barn-knytning", alltså som en ringsjal/bärpåse, men även höftkryss. Blir 2,75 lagom då? Är 3 meter för lång tror ni?
Kan rebozo vara något för mig? Avlastar de bra?
Finns inte lagom längd får jag väl kapa en längre sjal. Är det någon som har tips om hur man gör det på ett bra sätt?

Många frågor, och jag är tacksam för alla svar!
Användarens profilbild
Av mexanemma
Jag har använt en 3,5m rebozo till "höftkryss" och "baskryss" och även en ca 2m rebozo som "ringsjal" fast utan ringar, dvs bara knutit den på axeln. De avlastar bra fast de inte är diagonalvävda (och det är den enda kortjsal-typen jag har provat). Jag pratar alltså om bomulls/polyester-rebozona som är de som är kända i Sverige som lång-rebozos.
Jag har sett kort-rebozos här som är i ren bomull men de är ofta bara 1,80 långa och jag har inte provburit i en sådan.

Det var lite mer om rebozon det.

/Emma i Mexiko
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?