Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magda_
funkar det ihop.
Kan man använda en trikå sjal, (Moby wrap) till en 10 månaders bebis?

om inte, någon som hyrt sin sjal från hyrsjal? Kanske det kan vara ett allternativ?
Vill inte lägga ut en massa pengar om det inte är något för en.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Jag har haft precis "bytt upp mig" till vävd sjal, och min dotter väger 7kg. Tycker inte att det är lika bra tt bäta i trikån längre.. Så jag skulle tro att vävd är bättre för dig, så ditt barn måste väga mycket mer!

Hyrsjal är jättebra, jag har hyrt/köpt min vävda därifrån!
Användarens profilbild
Av marlene
har du en trikå sjal eller tänkte du köpa?

Jag tror att det går men det är inte optimalt, jag skulle inte köpa en trikå sjal.

Nu har jag inte så många sjalar kvar annars hade du fått låna en av mig och prova. Nu har jag bara en girasol som bara är 3,4m lång och det går inte att göra så jätte mycket med den. Och en amazonas antiqua som är 4,5m men den är utlånad och det finns sjalar som avlastar bättre än den.
Användarens profilbild
Av marlene
vi får ha sjalträff igen så får du prova lite olika :lol:

Jag tycker att amazonas carry sling är en bra sjal, finns hos mia i boden (www.babyboden.nu) Och åtminstone jossan har en sån. Den är tunn, smidig, gosig och framför allt billig. Den längsta kostar 520kr och den kortare 450kr ny
Av magda_
marlene skrev:har du en trikå sjal eller tänkte du köpa?

Jag tror att det går men det är inte optimalt, jag skulle inte köpa en trikå sjal.

Nu har jag inte så många sjalar kvar annars hade du fått låna en av mig och prova. Nu har jag bara en girasol som bara är 3,4m lång och det går inte att göra så jätte mycket med den. Och en amazonas antiqua som är 4,5m men den är utlånad och det finns sjalar som avlastar bättre än den.
Jag har en trikåsjal redan det var mest därför jag undrade.
Men man kan ju alltid kanske ta och sälja den och köpa upp sig i sjalvärlden :D

Men med vävd sjal, visst kan man även göra knytningar som man inte behöver knyta upp och knyta om hela tiden?
Ska ju ut och resa ev i april med lillskruttan och då tänkte jag att bla då (ja även annars oxå) när man är på Arlanda och väntar på nästa plan så kan man bara stoppa ner henne i sjalen.

Nåja det blev lite långt och lite ot ser jag :D
Användarens profilbild
Av marlene
magda_ skrev:
marlene skrev:har du en trikå sjal eller tänkte du köpa?

Jag har en trikåsjal redan det var mest därför jag undrade.
Men man kan ju alltid kanske ta och sälja den och köpa upp sig i sjalvärlden :D

Men med vävd sjal, visst kan man även göra knytningar som man inte behöver knyta upp och knyta om hela tiden?
Ska ju ut och resa ev i april med lillskruttan och då tänkte jag att bla då (ja även annars oxå) när man är på Arlanda och väntar på nästa plan så kan man bara stoppa ner henne i sjalen.

Nåja det blev lite långt och lite ot ser jag :D
ja man kan, det är inte lika lätt och smidigt som med en elastisk men man kan.

När jag bara ska snabb bära men ändå vill ha bra avlastning så har jag föredragit ERGOn (eller ringsjal om jag vet att det inte blir så länge)
Av magda_
marlene skrev:vi får ha sjalträff igen så får du prova lite olika :lol:

Ja det tycker jag med! :D
Av Aelia
En vävd passar bättre :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?