Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Nu är det rörigt...

Det finns ju massa olika sorters mei tai. Hur vet jag vad jag ska köpa? Den ska ju vara bekväm också inte bara snygg :?

Pliiis hjälp mig! Ge mig råd om vilka som är bra och inte och gärna varför också. (min lilla tjej är nu 7 månader och jag vill använda Meitaien framför allt i sommar, så då kommer hon vara ca 1 år)

:help:
Av belinda
Det är förstås lite svårt att ge råd, då det är så olika vad man gillar.precis som med sjalar.
Själv är den skönsate meitaien jag provat hemsydd. Jag tycker om att ha vadderat midjebälte, och ovadderade men breda axelband. Och det skönaste tycker jag om tyget är diagonalvävt, då blir det så nära en bärsjal man kan komma men ändå enkelt och snabbt att ta på. :D
Jag har en babyhawk mt. den var jag jättenöjd med när Lowe var mindre, men efter ett halvår tyckte jag inte att den avlastade lika bra längre.
Hoppas du hittar en bra som du trivs med :D
Av Tyche
Jag tycker du ska köpa min sköldpaddsmeitai i färgen camo... :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
Malin&Isaac skrev:Jag tycker du ska köpa min sköldpaddsmeitai i färgen camo... :wink:
Tycker du :roll:
Av Tyche
annemi skrev:
Malin&Isaac skrev:Jag tycker du ska köpa min sköldpaddsmeitai i färgen camo... :wink:
Japp! Jag är helt säker på min sak! :lol:
Användarens profilbild
Av annemi
Malin&Isaac skrev:
annemi skrev:
Men synd att den är i Camo då, inte riktigt jag.... Förresten sitter inte du och dricker Te nu och väntar på Lillasyster.... :wink:
Av Tyche
annemi skrev:
Malin&Isaac skrev:
annemi skrev:
Men synd att den är i Camo då, inte riktigt jag.... Förresten sitter inte du och dricker Te nu och väntar på Lillasyster.... :wink:
Klart camo är du :wink:
Väntar gör jag iallafall... envisa busunge som vägrar sätta fart. Men teet är inte riktigt klart än, så jag får hålla mig en liten stund till innan jag avnjuter detta nya spännande te :lol:
Användarens profilbild
Av annemi
Malin&Isaac skrev:
annemi skrev:
Malin&Isaac skrev:
annemi skrev:
Väntar gör jag iallafall... envisa busunge som vägrar sätta fart. Men teet är inte riktigt klart än, så jag får hålla mig en liten stund till innan jag avnjuter detta nya spännande te :lol:
Trodde du skulle skriva att du skulle "hålla dig en stund" (från att föda) så att du hann smaka teet... :roll:
Av Tyche
annemi skrev:
Malin&Isaac skrev:
annemi skrev:
Malin&Isaac skrev:
annemi skrev:
Trodde du skulle skriva att du skulle "hålla dig en stund" (från att föda) så att du hann smaka teet... :roll:
:lol: Så mycket tålamod har jag inte i hela kroppen att jag skulle klara det :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?