Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag och min sambo blir föräldrar i april och har nu bestämt oss för att vi vill använda oss av en sjal att bära i.

Den främsta anledningen till det är att vi har en hund och gillar att gå promenader i skogen och då har jag förstått att en typ babybjörn inte funkar under så långa promenader!

Har kollat runt lite (OBS är totalt nybörjare) och har förstått att en trikåsjal ska vara bra, men vilken sort är svalast?

Den ska ju förståss vara enkel att knyta.. kollade på knytinstruktionerna här på sjalbarn och det verkar ju inte fööör svårt?!

Mycket tacksam för all hjälp jag kan få!! :)
Av MammaTess
Jag har en gause och den är superbra, tunn men ändå stadig...
Av ninen
Nej det är inte särskilt svårt. Det kanske tar en 10 ggr att lära sej men det är det värt!

Trikåsjal är praktiskt till riktigt små bebisar, looma sino är hyfsat sval. Gauzesjal, tex calin bleau är svalare. Själv började jag använda en sån när bebis var ca 6 veckor.

Kan du köpa båda gör det. Annars, hmm, skulle jag nog säga gauze, men det är lättare med trikå för en nybörjare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?