Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gabelin
Jag har en flicka på två månader som för närvarande bärs runt i en Babybjörn men pga att jag har problem med nacken så tänkte jag prova en sjal i stället, så nu till min fråga.

Jag har aldrig använt en sjal o känner ingen som använder det heller så är helt ny på detta.. Vad ska jag köpa för sjal? Vilken är bäst o smidigast?

/Elin
Användarens profilbild
Av Isanna
Med en liten tvåmånaders så skulle jag rekommendera en trikåsjal. Det är en långsjal i trikåtyg som är mjuk coh go. Du kan knyta på dig den och sen ta i och ur bebisen när du vill utan att behöva knyta upp. Iblan behöver man spänna lite grann bara. Av trikåsjalar finns det massor att välja mellan i olika prisklasser. Du har Tricot Slen, Moby Wrap, Cuddly Wrap, Hug a bub, Babybundler, Hoppediz trikå, Sino och många fler. De ligger i olika prisklass och i olika färger, välj den som passar dig bäst. Kolla här till höger på sidan, där har du länkar till massor av sjalbutiker på nätet som säljer sjalar.

Att knyta lär di dig efter ett par gånger.
Av Aelia
Jag säger oxå en trikåsjal, mysigt och enklare att lära sig att knyta
Användarens profilbild
Av little_me
Trikåsjal säger jag också! Om du inte känner att du har råd med en ny så kolla under säljes här på sjalbarn!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Rekommenderar också en trikåsjal till en liten tvåmånaders :heart: Välj en i en prisklass som passar er och en färg som du tycker om 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?