Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Ja det är ju naturligtvis en följdfråga till min tidigare fråga om jag skall köpa en original eller en Toddler. Det känns som om Leah är på gränsen i storlek och jag kanske skall gå upp och köpa den större direkt?

Vad väger respektive hur långt är ditt barn som bärs i Patapum original, upplever du det som om den "räcker" länge till?

Help :!:
Användarens profilbild
Av Shasista
Jag bär min stora tjej som är född 0303 (dvs 2,5 år) i en helt vanlig Patapum modell äldre...INga problem, tycker jag! Hon går ju ganska mycket själv också, så de stunder hon vill bli buren funkar det alldeles utmärkt! :D
Användarens profilbild
Av Bina
tack för ditt svar... det lutar nu åt (efter att jag läst Ansos tankar) att det blir en original-sele.
Användarens profilbild
Av HelenaW
Vi (OK, läs maken...) har burit vår 4-åring (110 cm, 17 kg) i Patapumen utan problem! Hon sov sig igenom en lång shoppingtur på IKEA i den :D !! Det blir ju en hel del långa ben dinglandes på sidorna dock :wink: !
Användarens profilbild
Av April
Jag har ju den nya Ergon och i den så kommer barnet ner lite längre ner. Jag upplever att man kan bära både små och stora barn i den (min tjej är 2,5 år) väldigt långa stunder. Man kan bära upp till 27 kg i Ergon.

Kram
Användarens profilbild
Av Bina
April skrev:Jag har ju den nya Ergon och i den så kommer barnet ner lite längre ner. Jag upplever att man kan bära både små och stora barn i den (min tjej är 2,5 år) väldigt långa stunder. Man kan bära upp till 27 kg i Ergon.

Kram
Sätter upp båda händerna och korsar pekfingrarna åt ditt inlägg! :lol: ...Tänker på att Patapum är ett billigare alternativ :wink:
Användarens profilbild
Av April
Sätter upp båda händerna och korsar pekfingrarna åt ditt inlägg! Laughing ...Tänker på att Patapum är ett billigare alternativ Wink
Hi,hi :lol: :lol: :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av April
Kan tillägga att jag fick Ergo+Backpack (ryggsäck)+frakt för 1090:- från USA... Tyckte jag var ett bra pris!

Kram

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?