Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Sitter precis med fingret på köpknappen för en ergo när jag läser att ergo denim kanske är högre i ryggen än ergo ng. Ni som har erfarenhet av båda, stämmer detta? Min son är redan nu vid 6 månaders ålder 74 cm och 10 kg, kommer han växa ur ergon snart eller hur långa kan barn vara i dem?

Vill ju så gärna ha en svart ergo så maken kan bära i annat än ringsjal, utan att jag måste sjala på honom. :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
Med ERGO NG kan du bära så länge du och barnet önskar :D Bärselen passar upp till ca 3 års ålder o/e ca 18 kg. Även om ERGO i tester visa sig klara en betydligt tyngre belstning än så. Viktrekommendationerna som kommer från tillverkaren är dock utformade så för att man inte vill uppmuntra till att bära för tunga barn - torde vara lite anpassat efter den amerikanska marknaden där man behöver "friskriva sig" en del pga lagstiftningen där :wink:

Din son kommer med andra ord inte att växa ur Ergon än på några år :wink: Så med det i åtanke, om du skall välja denim eller den svarta - välja den färg du tycker bäst om 8)

Avslutar med att tipsa om en länk till en tidigare tråda där frågan har diskuterats: http://www.falkmedia.se/data/forum/view ... hp?t=43709
Användarens profilbild
Av sanna73
Tack för svar och tack för länken :D Jag har hittat alla svar jag behövde :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?