Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lumlum
Jag har bestämt mig för att jag vill ha en kort sjal till ryggknyt. Men sedan kör jag fast. Hur väljer man mellan easy och didy wellen?

Eller är någon annan didy bättre till ryggknyt? :hmm:
Färgerna är inga problem, jag hittar favoriter bland båda märkena... :wink:

Nån som har några åsikter, råd eller kommentarer?
Användarens profilbild
Av boosten
Än så länge tycker jag easy är övelägset till ryggknytning! Det var med en easy jag fick till mitt första "perfekta" ryggknyt. :heart:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
boosten skrev:Än så länge tycker jag easy är övelägset till ryggknytning! Det var med en easy jag fick till mitt första "perfekta" ryggknyt. :heart:
Och jag tycker precis tvärtom... :lol: Didyn känns stadigare, men easyn fungerar bra den oxå! :)
Användarens profilbild
Av boosten
Snurrfian skrev:
boosten skrev:Än så länge tycker jag easy är övelägset till ryggknytning! Det var med en easy jag fick till mitt första "perfekta" ryggknyt. :heart:
Och jag tycker precis tvärtom... :lol: Didyn känns stadigare, men easyn fungerar bra den oxå! :)
:lol: Easyn smiter åt mer, så knytningen blir tightare tycker jag. Och så gillar jag tunnheten (SAOL? :lol: ).
Användarens profilbild
Av Mia
Tycker easy tojer sig lite for mycket nar man bar tyngre barn...
Gillar Didymos.
Tycker inte att det ar sa stor skillnad pa tunnheten pa de jacuardvavda och en easy.
Nackdelen med en sadan didy kan vara att manga upplever att den skar in pga fallarna och att den ar ganska tunn, man behover vara mer nogrann nar man knyter men sen sitter den bra tycker jag. Manga upplever de randiga didysarna tex som nagot mer avlastande.
Och sa beror det ju pa knuten... Vissa vill ha sneda andar andra bryr sig inte.
Hmmm ingen hjalp va
:roll: :lol: applen eller russin... och smaken ar som baken.
Användarens profilbild
Av ernamalin
CrazyMagpie skrev:följer tråden med spänning... 8)
Helt OT! CrazyMagpie, din avatar är nog den cooolaste på forumet!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
ernamalin skrev:
CrazyMagpie skrev:följer tråden med spänning... 8)
Helt OT! CrazyMagpie, din avatar är nog den cooolaste på forumet!
Tackar! 8)

Den har hängt med sedan starten, o nu har jag inte hjärta att byta...
K var väl dryga halvåret på bilden, o nu har hon hunnit fylla tre! :shock:
Användarens profilbild
Av Lumlum
Fler med åsikter?! :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag kan faktiskt inte bestämma mig för vilken jag tcker är bärst. De är så olika ju. Didyn är stadigare och sitter där den sitter, men Easyn är otroligt skön den med, mjukare på nåt vis. :hmm:

Klokare? Nä trodde inte det heller.

Ta den du gillar bäst färgmässigt så blir det bra! :tumup:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Jag kan faktiskt inte bestämma mig för vilken jag tcker är bärst. De är så olika ju. Didyn är stadigare och sitter där den sitter, men Easyn är otroligt skön den med, mjukare på nåt vis. :hmm:

Klokare? Nä trodde inte det heller.

Ta den du gillar bäst färgmässigt så blir det bra! :tumup:
:iagree: så tycker jag med 8)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag gillar Easyn bäst. Den är tunn och mjuk och knytningen blir alltid bra. Tyget knölar sig aldrig. Stretchigheten som många verkar ogilla tycker jag är just det som gör den så bra - särskilt till ett större/tyngre barn. Men en stummare sjal får jag lätt ont, det trycker över bröstet och tynger på axlarna, men Easyn bara sluter sig om både mig och A (som är en liten tungklump) och ger efter lagom så kroppen kan röra sig lite åt alla håll.
Av Aelia
Jag gillar easy bäst, men det är väl inget nytt :roll:
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag gillar didymos, eftersom easyn glider isär efter ett tag. Wellen "hakar i sig själv" eftersom den inte är så slät och glatt som easyn. Jag gillar strukturen i wellen :)
Av Nickis
Jag, som letar efter en bra kortare sjal, hittade denna intressanta tråd. Tänkte först på Easy, men har hört att en del tycker att Didyn är stadigare.
Men hur bred är Didyn, är den bara 60 cm? Jag tänkte mig en sjal på 3-3,7 meter, främst för höftkryss men ev även någon ryggknytning om tyget räcker (och jag vågar)! Men är Didyn för smal då?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?