- ons jul 20, 2005 22:26
Hej!
Idag fick jag frågan vad sjalar kostar, och då började jag fundera lite... När jag började titta på sjalar tyckte jag att de var svindyra (det var innan Hoppediz kom till Sverige oxå). Idag tycker jag nog fortfarande att de är dyra, men väl värda sitt pris... Såhär: Om jag skulle köpa min första sjal idag och förvänta mig att använda den till flera barn (med erfarenhet av sjal i bagaget... hur går det ihop?
) skulle jag utan att blinka kunna köpa en ny didy eller stork eller annan dyr sjal, förutsatt att jag gillade färgen förstås. För jag vet ju att den kommer att användas många gånger om dagen i många år, och sen kan man ju sälja den vidare. Om jag jämför t ex med ett par dyra jeans, då känns det som att sjalen kommer att tåla mer slitage och användas mer...
Vad tänkte ni om sjalpriserna i början? Har ni på nåt sätt ändrat er nu?
Idag fick jag frågan vad sjalar kostar, och då började jag fundera lite... När jag började titta på sjalar tyckte jag att de var svindyra (det var innan Hoppediz kom till Sverige oxå). Idag tycker jag nog fortfarande att de är dyra, men väl värda sitt pris... Såhär: Om jag skulle köpa min första sjal idag och förvänta mig att använda den till flera barn (med erfarenhet av sjal i bagaget... hur går det ihop?

Vad tänkte ni om sjalpriserna i början? Har ni på nåt sätt ändrat er nu?