Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zandra
Jag har haft bekymmer med att bära Aniara på ryggen i vår Sutemi (och maken bär fortfarande endast på magen). Det har dels inte varit bekvämt, har liksom fått strama åt genom att ha händerna innanför axelbanden och dels bara känts skumt att ha henne så pass långt ner & bakom sig (men det är ju mest en vanefråga).

Men nu är det helt plötsligt toppenbra, fattar inte varför. Hon har visserligen vuxit en del på längden på sistone, kanske blev det bara bra balans nu eller något. Åkte till pappas sommarstuga i veckan med endast ringsjal & Sutemi & både bar längre sträckor & cyklade med henne på ryggen. Jag är så glad! Och Aniara också, hon blir jätteglad nu när vi frågar om hon vill sitta i selen. :lol:
Användarens profilbild
Av Shasista
vad kul att det funkar! Vad häftigt att du cyklar med barn i selen, det visste inte jag att man kunde göra.. :roll: Det kanske är vanligt? Är inte det svårt med balansen?
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag cyklar med Alma i ergon (sjal funkar också iofs, men då måste jag knyte enkel ryggsäck och et är jag inte så förtjust i) och tycker att det funkar jättebra, det känns mycket mer balanserat än att ha henne i cykelsits.
Användarens profilbild
Av Zandra
Shasista skrev:
Vad häftigt att du cyklar med barn i selen, det visste inte jag att man kunde göra.. Rolling Eyes Det kanske är vanligt? Är inte det svårt med balansen?
Jag tyckte att balansen var super, mycket bättre än barnsadel men tveksamt om det är lika säkert OM man ramlar.
Tänker att hon ju då sitter säkert, ramlar vi tillsammans kan hon ju få både mig & cykel på sig om det vill sig illa. Kändes dock finfint för lugn badvägscykling, i storstan blir det nog cykelsits ändå.
Användarens profilbild
Av Kristina
Alma tycker det är skitkul ("vi ska cykla fort" säger hon)!
Användarens profilbild
Av Zandra
*OT*

Kristina - vad spännande, bara 5 veckor kvar! Vilken fin nedräknare du har. :D
Användarens profilbild
Av April
Härligt att det fingerade bra! :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?