Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
När jag tittar runt bland sjalbärare och läser i forumet så verkar alla ha så många sjalar. Inte bara en vävd. Hur kommer det sig? Är det extra när någon ligger i tvätten. Eller använder ni dem så mycket så det är som att byta kläder eller?

Jag trodde att man kanske hade några stycken för att man ex hade en vävd sjal, en ringsjal en mt m.m. :lol:
Användarens profilbild
Av aspen
3-barns mor skrev:När jag tittar runt bland sjalbärare och läser i forumet så verkar alla ha så många sjalar. Inte bara en vävd. Hur kommer det sig? Är det extra när någon ligger i tvätten. Eller använder ni dem så mycket så det är som att byta kläder eller?

Jag trodde att man kanske hade några stycken för att man ex hade en vävd sjal, en ringsjal en mt m.m. :lol:
Jo man behöööver ju inte fler men som du säger, man byter efter lkläder och humör, men framförallt så finns det så mååånga så man liksom bara måste ha, och man kan ju inte skiljas från de andra heller. Vi är lite frälsta :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
det är så bra så, för man kan ha precis så många man önskar... :roll: nästan :wink:

vill man ha fyra symaskiner kan man ju ha det
vill man ha fem bilar, så går det också bra... tre hus, jadå,
och vill man ha tjugo sjalar så är man väl lika galen som de andra...
fast ändå lite mer speciell, unik, ovanlig och skön :loving:
... eller inbillar jag mig bara det? :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
man kan ju ha bara två tröjor, så man tvättar den ena medan man har på sig den andra, men det är ju roligare att ha fler att byta med 8)
Av ninen
extra för tvätten, olika längder för olika knytningar, olika tjocklekar för olika knytningar och väder, olika färger till olika kläder och för att man tröttnar på bara en... osv

inget av detta är dock nödvändigt, det går att klara sej på en vävd.
Användarens profilbild
Av Panakeia
detklart det går att klara sig på en vävd, men, tjaaa...som jag som är en tjockis... Min hoppe 5.4 som är nästan 6 meter som jag behöver nästan hela längden på för att kunna knyta vissa knytningar, blir FRUKTANSVÄRT lång till en basryggsäck som jag knyter på...kankse....typ....lite mer än tre metere tyg......
men visst GÅR det....men det är kanske inte att rekomendera, då bägge ändarna skulle släpa i marken på hoppisen!

Därför har jag fler sjalar (ok, då AC inte försvarbar....men den är tunn...och FIN)

eh, du hajjar!
Användarens profilbild
Av Isanna
Det är kul med sjalar! De är fina, olika från märke till märke, man bli lite tokigt beroende osv!

Fler sjalar åt folket!
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
OK. Då är det som jag befarade. Man blir fast med andra ord. :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av vovvemor
3-barns mor skrev:OK. Då är det som jag befarade. Man blir fast med andra ord. :roll: :wink:
Tyvärr finns den risken. (Den är till och med ganska överhängande...) :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
3-barns mor skrev:OK. Då är det som jag befarade. Man blir fast med andra ord. :roll: :wink:
Ja, det är lätt beroende framkallande, men fruktansvärt roligt :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag lovade mig själv att inte fastna utan vara förnuftig och ha en trikå och en vävd sjal, kanske en ringsjal, men absolut inte mer. Kan väl bara säga att jag inte riktigt hållit löftet till mig själv :oops:

Ser man inte upp så blir man fast i sjalberoendet snabbare än man trodde var möjligt :shock:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
På ett sätt kan jag faktiskt förstå det. För jag började med att låna en trikåsjal och har nu en vävd sjal på gång. Och är sugen på MT eller sele och en ringsjal. Hur gick det här till? :?:
Av Aelia
sacha42 skrev:
Ja, det är lätt beroende framkallande, men fruktansvärt roligt :D
Och jobbit ibland, när man inte kan sluta tänka på en viss sjal tex :roll:
Användarens profilbild
Av Anso
:lol: Vi kanske borde klistra en tråd som heter "Varför man har så många bärredskap"? Frågan kommer ju upp titt som tätt har jag märkt..... :D
Av Aelia
Anso skrev::lol: Vi kanske borde klistra en tråd som heter "Varför man har så många bärredskap"? Frågan kommer ju upp titt som tätt har jag märkt..... :D
Att inte folk fattar :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?