Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av caelajemma
Nu har jag gått och funderat :hmm: en massa på det här med sjalarnas bredd, så nu får ni, kära sjalvänner, hjälpa mig! :help: Är det så att ett sjalmärke har ett standardmått för bredden på sina sjalar? Jag menar; det är väl så att Easycare alltid är 70cm bred och Didymos 65cm? Eller är jag helt ute och cyklar? Eller är alla märken lika "opålitliga" som Girasol som verkar kunna variera sig vad gäller både bredd och ändar? :mitvit:

Om det nu är så att i alla fall några sjalmärken har någon sorts standardbredd så skulle jag bli glad om ni kunde upplysa mig om detta. Hur breda är Hoppediz, Storchenwiege, Bebina, BB-slen, Amazonas Carry Sling osv?
Användarens profilbild
Av caelajemma
Är det verkligen INGEN som vet något om detta???? :whut: :hmm: :)
:help: :help: :help:
Användarens profilbild
Av tinaw
Nämen alltså, de flesta har väl ändrat modell nån gång, girasol är verkligen inte ensamma om det. Sen om det är just bredden som fått falla för bilan har väl varit olika.
Användarens profilbild
Av Anso
Min ull/bomulls Indio ifrån Didy är nog 70 cm istället för närmare 65 cm så det beror nog också på vävsättet också bara för att krångla till det. UllIndion är dessutom bredare än den vanliga bomullsIndion..... :)
Användarens profilbild
Av caelajemma
Gullan skrev:Jag tror att de olika märkena har sina egna "standardmått" Kolla på resp hemsida för sjalmärkena.... www.hoppediz.de www.didymos.de www.storchenwiege.de är de jag kommer på i huvudet :)
Ja jag kollade runt lite. Hoppediz är föredömliga o skriver ut sin bredd, men Storchenwiege skriver inget om saken (vad jag kan hitta) så...
tinaw skrev:Nämen alltså, de flesta har väl ändrat modell nån gång, girasol är verkligen inte ensamma om det. Sen om det är just bredden som fått falla för bilan har väl varit olika.
Ok, tack! Det var liksom det jag ville veta... :) (Att man inte kan ta något mått för givet utan alltid fråga!)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?