Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag hade förmånen att testa Zandramas hemsydda Mei Tai i veckan och blev sugen på en egen Mei Tai..

Vi har en Patapum, en Gås, en Ellips, två Sino och en Ringo..
Men jag tycker bestämt att jag behöver en Mei Tai också.. eller hur? Visst kan man ha bra användning för den trots att man har andra bärdon också? :roll:

Frågan är bara VILKEN av alla dessa miljarders Mei Tai (känns som att det är så många att välja mellan...) vi ska ha..

Patapumen passade mig bättre än Ergon om det nu säger något om vilken Mei Tai som borde passa bra...??
Jag är 168 cm lång och mannen är 175 cm. Båda normal kroppsbyggnad.. (jag har typ storlek 40 o kläder)

Jag har sett att de Novasydda finns med breda axelband.. Det såg så bekvämt ut.. Men är de krångligare att få till knytningen på?

Viktigast är att den avlastar bra eftersom vi bär vår 12 kilos 2 åring på ryggen titt som tätt..

Så..vilken Mei Tai ska man satsa på??
:?
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag har bara provat en, den har jag sytt själv enligt Knyttet & K's mönster. (finns på Gör det själv) Den har breda axelband och känns som en sjal. Love it! Det är nog en smaksak om man gillar smala vadderade, eller sjalliknande axelband.
Av Aelia
Jag har en babyhawk som jag älskar :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?