Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tingeling
Har försökt läsa recensionerna men vet inte om jag blivit något klokare! Om man trots allt skulle våga sig på att köpa en vävd sjal vad skulle ni då rekomendera. Vill att den ska vara lättknuten, förlåtande för små misstag och inte alltför varm utan att för den skull skära in och ha dålig komfort. Måste funka på sommaren och innomhus, vi är så varma av oss. Vintern kan man ju ha jacka över!

Måste vara lättknuten annars kommer min man aldrig bära i den. Han har inte haft några problem med SINOn men den är ju lättare att få till än en vävd! Annars får det väl bli en sele.

Alla vävda är inte diagonalvävda eller?
Användarens profilbild
Av Panakeia
Nej, alla vävda är inte diagonalvävda, men vill du ha en med de preferencerna som du återgav ovan så ska du ha en diagonalvävd.
Billigast av de diagonalvävda (och tunnast) är Amazonas Carysling Jag tycker den är mycket lättknuten, tror faktiskt att det är en mkt bra första vävd sjal, den har mycket stretch som är "förlåtande" :wink:

Men ALLA de diagonalvävda sjalarna är bra! de skiljer sig endel i pris, men mest tror jag det är en smakfråga vad man föredrar.

så AC e mitt råd iaf...
Användarens profilbild
Av Gullan
Du bor ju i Göteborg, ju :) Där finns massor av sjalare som springer på sjalträffar! Kolla under Bärsjalsträffar och leta upp en - kanske ska du skriva ett inlägg i tråden också att du gärna vill kolla in deras vävda sjalar, så är jag säker på att de släpar med sig ett helt gäng :)
Användarens profilbild
Av annalys
Panakeia skrev:Billigast av de diagonalvävda (och tunnast) är Amazonas Carysling Jag tycker den är mycket lättknuten, tror faktiskt att det är en mkt bra första vävd sjal, den har mycket stretch som är "förlåtande" :wink:

Men ALLA de diagonalvävda sjalarna är bra! de skiljer sig endel i pris, men mest tror jag det är en smakfråga vad man föredrar.
:iagree:
Håller med om båda punkterna, jag gillar Carry slingen. Och jag har insett att färgen är viktigare än man kan tro för att man ska få lust att bära, och har man inte lust till det tar man inte sjalen iallafall.

Så välj en färg ni gillar, till ett pris som känns ok.
Av Aelia
Jag älskar easy sjalar så jag skulle rekommendera en sån :lol:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Aelia skrev:Jag älskar easy sjalar så jag skulle rekommendera en sån :lol:
näää`? men göööör du?? kunde jag aldrig gissat!!! :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
Panakeia skrev:Nej, alla vävda är inte diagonalvävda, men vill du ha en med de preferencerna som du återgav ovan så ska du ha en diagonalvävd.
Billigast av de diagonalvävda (och tunnast) är Amazonas Carysling Jag tycker den är mycket lättknuten, tror faktiskt att det är en mkt bra första vävd sjal, den har mycket stretch som är "förlåtande" :wink:

så AC e mitt råd iaf...
:iagree: Fast jag vet inte om jag tycker att den är så fasligt stretchig. Men tunn, mjuk, och tycker jag lättknuten
Användarens profilbild
Av mojsan
Äh, jag är ju torsk på didymos... men har flera hoppisar och en carrysling, och den sistnämnda imponerade på mig... Easy har jag inte (än..) men den ska vara bra oxå.
Av tingeling
Har fått erbjudande om att köpa en begagnad didymos lars men det är storlek 5=4.2m. Funderar på om det är för kort. Jag är inte så stor men min man ska ju använda oxå. Inte heller stor men 1.78 lång och bredare axlar än mig såklart. Är det mest rygg man bär i 4.2m sjalar eller funkar det fram med omslut och allt vad det heter?
400 är väl rätt bra pris annars?
Av Aelia
Panakeia skrev:
Aelia skrev:Jag älskar easy sjalar så jag skulle rekommendera en sån :lol:
näää`? men göööör du?? kunde jag aldrig gissat!!! :wink:
haha, typ :wink:
Av Aelia
Det beror på hur hur stor du är, vilken strl? jag har 36 och kan ha 4,2 och bära på magen, men då har jag knyt på ryggen, men jag vill ha det så.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?