Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Cinnamon2
Hejsan!
Jag är så himla sugen på sjal, men jag vet inte alls vad jag ska köpa för nå'n! Amazonas antigua och ella roo tyckte jag var jättefina, men de som vet säjer att de inte ger lika bra stöd som andra sjalar.. Min son väger 10 kg nu, så jag känner att jag hellre vill ha bra stöd än vara sval 8) Så vad är bra till en nybörjare som vill ha bra stöd, men inte bli jättepank?

Tacksam för alla tips! Kramis
Användarens profilbild
Av Tabby
Om du inte vill spendera så mycket pengar på en sjal så är Hoppediz ett bra val.
Men vill du ha en diagonalvävd sjal som är svalare och ger bra stöd så ska du satsa på en Bebina eller en EasyCare. Fast dessa kostar bra mycket mer. Men ska du ha det som enda sjal så är det nog en bra investering ändå.

Sen kan du köpa beganat oxå och komma över en Storchenwiege eller Den Didymos för ett bra pris. De avlastar snäppet bättre än Hoppisen.
Av Cinnamon2
tack!
Användarens profilbild
Av April
Rekommenderar också Hoppiz om du vill ha en "bra sjal som inte gör en jättepank" :-D

Annars finns ju "stork", Didymos, EasyCare, Bebina (m.m. ;-))

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?