Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av fiskbulle666
Jag funderar på att skaffa mej en Patapum, min lilltjej är ganska liten fortfarande (3mån) och det jag funderar på är hur funkar det för er med barn som somnar i selen?

Kan de somna bekvämt i selen? På bilderna ser det inte "sovbekvämt" ut, mer som en transport-sele när barnen är vakna.

Duger huvudstödet el kan man lika gärna strunta i det?
Av Aelia
Jag har en ergo och lillkille som jätte bra i den.
Användarens profilbild
Av sacha42
Alva sover bra i vår Becosele, men jag själv tycker att det är mysigare med sjal :D
Av Aelia
sacha42 skrev:Alva sover bra i vår Becosele, men jag själv tycker att det är mysigare med sjal :D
Absolut :lol:
Av fiskbulle666
Okej, då ska jag nog införskaffa mig en.
Hon är hyfsat stadig men som sagt bara tre månader, ska nog vänta ett tag till?
Baby björnen är så obekväm, men mina kompisar tycker jag ska skaffa en BB Active istället för att hon ska kunna sitta framåtvänd sen, det går ju inte i Patapumen
Användarens profilbild
Av sacha42
fiskbulle666 skrev:Okej, då ska jag nog införskaffa mig en.
Hon är hyfsat stadig men som sagt bara tre månader, ska nog vänta ett tag till?
Baby björnen är så obekväm, men mina kompisar tycker jag ska skaffa en BB Active istället för att hon ska kunna sitta framåtvänd sen, det går ju inte i Patapumen
Jag röstar då på en patapum hellre än en aktiv, Alva har aldrig haft nmåt behov av att sitta framåt, hon har sett ändå. Blir hon nyfiken på nåt vänder hon huvudet. Nu då hon blivit äldre så bär jag på ryggen :D
Användarens profilbild
Av sacha42
fiskbulle666 skrev:ser hon över din axel?
Japp :D
Användarens profilbild
Av sacha42
en dålig bild men du ser iallafall lite :D
Bild
Av fiskbulle666
Hon sitter ju högt och bra så hon har utkik! Är det en Patapum? Jättefint tyg, älskar mönstret :love:
Användarens profilbild
Av Ester
Åh får dåligt samvete!!! skulle ju ses du och jag hade vi ju sagt.

var när snart kan du?

framåtvänd med ryggen mot den som bär gör jua tt barnet sitter som framför den som bär istället för näranära den som bär - det gör jua tt det blir tungt så fort barnet väger mer än 6-7 kg...

jag kan komma hem till dig med hela arsenalen imorgon om du vill så testar vi :D
Användarens profilbild
Av sacha42
fiskbulle666 skrev:Hon sitter ju högt och bra så hon har utkik! Är det en Patapum? Jättefint tyg, älskar mönstret :love:
Ja, hon ser bra :D
DEt är en Beco sele men Elin har ju beställt en sånn så den kan du säkert få prova om du vill då den kommer :lol:
Mönstret är underbart :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?