Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lindamarie
Jag har en Ellaroo Jan och gillar den färgen jätte mycket :heart:
Nu funderar jag på att köpa antingen en easy care röd eller en hoppediz toulous. Vilken av dessa två är mest lik Jan? :hmm:
Användarens profilbild
Av solanna
Nu vet jag ju tyvärr inte hur Jan ser ut, men är inte Hoppis Toulouse mer cerisrosa än röd? Paris har jag för mig är röd och det finns en bild på sjalarna sida vid sida på www.edenbaby.se. Kolla på Vävda sjalar, Hoppediz och bland livebilderna längst ned.

Easy röd har jag aldrig sett, men min Eld har ju röd botten och har en underbart fin röd färg tycker jag. Men nu vet jag ju som sagt inte hur din Jan ser ut så jag vet ju inte vad du tycker är fint.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har sett en röd Easy och ägt en Toulouse. Som solanna skriver är Toulousen inte röd utan drar mer åt det cerisa hållet.
Den röda Easyn är röd. Väldigt fin.
Vilken som är mest lik Jan kan jag inte säga, för den har jag aldrig sett.
Ha ha, mycket till hjälp jag var :lol:
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag tror som solanna att en Hoppediz Paris är ganska lik din sjal i färgen. Nu var det väldigt längesedan jag hade en Paris, men som jag minns den så var den nog rätt mörkt röd utan att vara vinröd.
Användarens profilbild
Av lindamarie
På bilden i min avatar så har jag på mig min Jan annars kolla den här länken: http://www.mimmis.info/ellaroogalleri.html
(där är vi utanför Wat Chalong templet , Phuket.)
Så ser den ut...
Av Aelia
Hoppis Paris är röd röd
Användarens profilbild
Av lindamarie
solanna skrev:Nu vet jag ju tyvärr inte hur Jan ser ut, men är inte Hoppis Toulouse mer cerisrosa än röd? Paris har jag för mig är röd och det finns en bild på sjalarna sida vid sida på www.edenbaby.se. Kolla på Vävda sjalar, Hoppediz och bland livebilderna längst ned.

Easy röd har jag aldrig sett, men min Eld har ju röd botten och har en underbart fin röd färg tycker jag. Men nu vet jag ju som sagt inte hur din Jan ser ut så jag vet ju inte vad du tycker är fint.
Tror nog att Parisen mera är den jag vill ha...., men jäsiken vad snygg timbuktun :love: är...
Användarens profilbild
Av sacha42
lindamarie skrev:
solanna skrev:Nu vet jag ju tyvärr inte hur Jan ser ut, men är inte Hoppis Toulouse mer cerisrosa än röd? Paris har jag för mig är röd och det finns en bild på sjalarna sida vid sida på www.edenbaby.se. Kolla på Vävda sjalar, Hoppediz och bland livebilderna längst ned.

Tror nog att Parisen mera är den jag vill ha...., men jäsiken vad snygg timbuktun :love: är...
parisen är härligt röd :D
Användarens profilbild
Av lindamarie
Måsen skrev:Jag tror som solanna att en Hoppediz Paris är ganska lik din sjal i färgen. Nu var det väldigt längesedan jag hade en Paris, men som jag minns den så var den nog rätt mörkt röd utan att vara vinröd.
Ellan är ju liksom gameldags julröd typ.
Har kollat på Edenbaby nu och toulosen är nog lite för rosa för mig...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?