Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Suskiv skrev:Här kommer lite mått.Jag tror också att de har tagit till rejält när de gjort Hoppizarna. Min Hoppiz 4,6 kändes för lång för ryggknytningar, den hängde nästan ner till fötterna. Min Didymos 4,7 är lagom lång när jag gör ryggknytningar. Fast nu har jag ju kortat av min Hoppiz, så jag kan inte mäta den.
Storchenweige Leo Marine 5,2 m Tvättad och använd i ca 2 års tid. just nu relativt nytvättad.
En hel långsida: 542 cm
Snedkant: 32 cm
Hela sjalen: 574 cm
Utan snedkant/fullbredd: 510 cm
Sjalens bredd: 67 cm
Hoppediz nairobi 4,6 m Tvättad och använd i några månader
En hel långsida: 528 cm
Snedkant: 25 cm
Hela sjalen: 553 cm
utan snedkant/fullbredd: 503 cm
Sjalens bredd: 71 cm
Det skiljer altså i verkligheten bara 21 cm mellan dessa sjalar fast det ska skilja 60 cm. Inte så konstigt att Hoppis känns lång.
Lin skrev:Bara upphängd.aha skrev:Easycare Norrsken 4,7mIntressant! Har du dragit i den efter tvätt, eller är den bara upphängd?
Tvättad 1 gång i 60 grader
Längd 4,77 m
Bredd 67 cm
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?