Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Har precis skaffat min första easycare och älskar den :heart: (tack fantasiflickan :D ).

När jag nu vågat mig på något nytt, efter hoppisarna, så blir jag mer nyfiken och tänkte att jag kanske vågar pröva ytterligare något märke - och tänkte då på didymos. Så hur står sig didymos i förhållande till easyn? Avlastning? Gosighet? Allt...

Misstänker att sjal- :twisted: jagar mig och jag känner att jag inte orkar hålla undan länge till :oops:
Användarens profilbild
Av Anso
Didymos är lite klurigare. De har ju olika vävsätt beroende på om de är randiga, Indomönstrade osv osv så de känns inte som man kan säga att "en Didy är en Didy" utan det kan skilja rejält. De randiga är kraftigare, de jaquardvävda tunnare, Indiosjalarna är i en klass för sig, luftigt vävda men inte helt släta på ytan utan har lite struktur pga vävsättet.
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har en jaquardvävd didymos och kan säga att den inte alls känns som easy. Didyn känns rejälare, jag vågar säga mer bastant, än easyn. Easyn är så lättknutan att jag inte tänker, men didyn knyter jag alltid med en viss eftertanke för att få den helt rätt. Jag älskar min didy, för när Alva sitter i den, så sitter hon verkligen där och hon känns knappt. Jag tycker att hon sitter "fast" på mig och sjalen är helt kanon. I easyn sitter hon också bra, förvisso. Didyn känns strävare än easyn, men jag skulle säga att den är helt klart överlägsen till ryggknytningar (så långt som jag har kommit i mina pinsamma försök, så har jag lyckats bäst med didyn).

Jag hyrde en Lisa (kort) och den skilde sig markant från den jaquardvävda. Den var tjockare och lenare och jättegosig! Fast jag är envis och föredrar min strävare jaquardvävda i alla fall ;)

Hm... Det är sannerligen inte lätt att tala om två älsklingssjalars fördelar. Jag tycker att du ska prova didymos också :D Om du inte vågar köpa en, så kan du kanske gå på sjalträff och känna på några olika.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?