Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
Hej, jag träffade just grannen som berättade att de väntar smått i Juni igen. Yngsta sonen som fyller ett i december har blivit buren i en babybundler som sedan såldes för att få råd mer en ERGO. Nu undrar hon vad de sjall ha för sjal till sommaren. Babybundlern är ju min spontana nyföddhets rekomendation, men man vill ju inte koka babyn.

Ni som butit i Ella roo eller Amazonas Antigua från början, är ni nöjda med det? Eller finns det någon mer andra råd?

Kanske de änså skall ha en trikåsjal och en ringsjal/ bärpåse då det är för varmt? Jag känner at jag inte är helt säker på var jag vill rekomendera dem. Hug-a-bub tyckte de var lite för dyr för trikåsjal, då måste de antagligen sälja ergon och det vill de förståss helst inte.
Av Alexandra
Pikku-Ruu är ju lite tunnare än bundlern, och den är ju billigare än hug-a-bub. Ultimate babywrap har jag för mig oxå är rätt tunn.
Kanske kan de hitta en hug-a-bub begagnad, då blir det ju inte lika dyrt, för det är verkligen en kanonsjal. Jag önskar att jag haft min när Tindra var nyfödd. Jag har sålt den nu, eftersom Tindra sällan sitter på magen längre.
En pouch kan jag tänka mig oxå är rätt sval.
Jag skulle absolut ha en trikåsjal till en nyfödd.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har inte burit Miles i min Ella Roo sen han var nyfödd, utan köpte den när han var sex månader. Men jag skulle nog inte vilja ha en sådan sjal till en nyfödd som enda sjal. Jag har ju precis bytt från Ella Roo till Storchenwiege, och det är ju mycket mjukare för knävecken och huvudet för barnet med Storchenwiege eller trikåsjal.
Användarens profilbild
Av Anna
det låter som ni är på samma spår som jag. Jag hade inte heller valt min antigua som sjal till nyfödd men jag kan tänka mig att det blir väldigt varmt med en stork eller babu på sommaren.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?