Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Man brukar ju prata om långa sjalar och korta. Att korta är för snabbärande och långa för promenader. Men hur lång måste en sjal vara för att kallas lång? Är en 3,6 sjal en kort sjal eller en mittemellan?
Jag sitter och gör en simpel liten hemsida om bärsjalar och tänkte förklara det här med långa och korta sjalar, men nu kan jag inte reda ut begreppen själv ens.
Av Alexandra
Oj, vad svårt! :?
Men jag skulle nog kalla allt över 4 m för långsjal och allt under 3 m för kortsjalar. 3,6 är nog en mittemellan sjal, eller kanske en kort långsjal?
Användarens profilbild
Av Helena
Undras också om det bara är här i Norden vi gillar superlånga sjalar. På den här bärsjalen Easycare´s webbsite pratar de om 4,1 som den perfekta familjesjalen. Konstigt tycker jag, då kan ju bara de spinkigaste i familjen knyta x-omslut.
Användarens profilbild
Av Louise
Jag hade nyligen en diskussion med vår leverantör i Belgien om det. Hon berättade att i Benelux-länderna vill alla ha så långa sjalar som möjligt. Anledningen är att man nästan bara knyter X-omslut2. Det är inte alls lika vanligt att man lär sig många olika knytningar som det är här. Det var var hon berättade i alla fall.

/Louise
www.stellaris.se
Användarens profilbild
Av Helena
Hej Louise!
Apropos Babylonia, jag tycker att det skulle vara bra om man kunde klicka på dem, och se dem i lite förstoring. Speciellt dovrosa kan jag inte riktigt se mönstret på (i och för sig har vi väldigt liten skärm på datorn).
Användarens profilbild
Av Louise
Helena skrev:Hej Louise!
Apropos Babylonia, jag tycker att det skulle vara bra om man kunde klicka på dem, och se dem i lite förstoring. Speciellt dovrosa kan jag inte riktigt se mönstret på (i och för sig har vi väldigt liten skärm på datorn).
Hej Helena!

Tack för synpunkten, det ska vi försöka ordna. Ja, det är ju framförallt den dovrosa som det är mycket mönster i, de andra har ju bara ett par stora färgfält så de är enklare att få en bild av.

/Louise
www.stellaris.se
Användarens profilbild
Av Louise
Helena skrev:Hej Louise!
Helena!

Nu finns det en ny bild på en knytning med den dovrosa Babylonia på vår sida. Hoppas att den gör det lite enklare att få en bild av sjalen.

/Louise
www.stellaris.se
Användarens profilbild
Av Anna
Mycket lättare att få en bild av den nu! Tack.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?