Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av M
Hej grls!

Jag går i (ständiga) sjalfunderingar och undrar om jag ska köpa en Girasol som jag har hittat i min favoritfärg men ej känt på (dvs köpa utan att veta om jag egentligen gillar) eller en Easy som jag tycker har jättehärlig kvalitén men som ej finns i någon färg som passar mig i smaken... ??

Nån som kan råda- har inte råd att köpa båda?! (ha ha vilket klatshigt rim jag fick till)
Användarens profilbild
Av Droppen
:lol: Vitsigt värre!

En Easy helt klart! Girasol är mycket mer stum.
Användarens profilbild
Av M
Nu har ni ställt till det i huvudet på mig, tjejer!!!

2 inlägg med skilda åsikter... :roll:
Användarens profilbild
Av karinmaria
Jag säger girasolen, tror mig minnas från en annan tråd vilken du suktar efter och den verkar ju jättefin. Jag har provat en girasol som hastigast och gillade den mycket, den kändes lätt nätt och tunn tyckte jag.

GIRASOL :vågen:
Användarens profilbild
Av Eld77
Den (välanvända) girasol jag har klämt på har varit jättemysig om än inte lika stretchig som en Easy. Jag tycker att du ska ta den du tycker är snyggast, för trivs du inte i färgen på sjalen kommer du ändå inte att använda den. Stretchigheten är inte viktig, båda är ju diagonalvävda och skillnaden är nog marginell.

Satte jag mer myror i huvudet på dig nu? :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Säger girasolen. Min (eller rättare sagt det är ju Måsens nu)girasol var jättemysig, men den är svår att beskriva :roll:
Tycker du inte om easys färger så tycker jag du inte ska köpa en sånn!!!
Användarens profilbild
Av Isanna
Girasolen! Gillar du Girasolens färger bättre så ska du absolut ta den! Man ska trivas med sin (sina) sjal (-ar) och när den är ingosad så kommer den att vara jättemysig!
Användarens profilbild
Av Droppen
:rofl:

Känner mig rätt nedröstad! :hide:
Användarens profilbild
Av M
TACK för hjälp!!!

Verkar som Girasolen vinner! Och det är ju juste eftersom den finns i lila :)
Användarens profilbild
Av Lumlum
Var köper man Girasol? (Nyfiken på färgerna...)
Användarens profilbild
Av caelajemma
Jag skulle nog också valt en girasol om jag var du, eftersom du har förälskat dig i en sån (färgen är ju faktiskt jätteviktig, och girasolen har bra mycket snyggare färgställningar än easyn). Du kan ju också fundera över bredden, för easyn är lite bredare (typ 70cm, girasolen - ca 65cm). Jag upptäckte att jag gillar smalare sjalar, för jag blev faktiskt rätt ställd när jag fick hem min easy hyrsjal och upptäckte att den var så bred (har faktiskt kört med den dubbelvikt emellanåt...).
Användarens profilbild
Av caelajemma
Glöm vad jag skrev om bredden på girasolen! Jag kom på i natt (när jag hade gått o lagt mig) att jag ju faktiskt hade läst om girasoler som var såväl 60cm i bredd, som 70cm. Jag antar att det enda man kan vara säker på när man beställer en girasol är färgen :D - bredden verkar ju variera, likaså hur ändarna ser ut (finns såväl snedskurna, som raka med eller utan fransar).

Vilken girasol är det du funderar på? (Inte alls nyfiken eller så... :) )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?