Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Cirynne
Hejsan!

Håller på att planerar inför sommaren nu och skulle gärna vilja skaffa mig en ny sjal som komplement till min Hoppe Oslo. Men då är man ju tillbaka i sjalträsket som man inte vet något om!

Så behöver lite hjälp med en ny sjal. Vad ska jag välja? De tunna sjalarna som jag sett här verkar vara: EllaRoo, Amazonas, Rebozo eller en Gås.

Vilken tycker ni är bäst, snyggast och mest prisvärd?

Tacksam för alla svar!! :vågen:
Av Aelia
Jag har en som heter El Zurus som är jätte tunn och jätte mjuk
Användarens profilbild
Av jullan
Jag har en EllaRoo som jag är jättenöjd med. Den är ju ganska billig och jag tycker att alla "ellorna" är jättefina. Och så har de fransar! :heart: Men, jag har i ärlighetens namn inte provat ngn av de andra, så jag vet inte. Nackdelen är väl att Ellan inte är diagonalvävd, men jag tycker att min har funkat bra i alla fall. Den var inte alls för varm i somras att ha på sig.
Av Cirynne
Vad är El Zurus för sjal? Den har jag inte hört något om tidigare?

Så EllaRoo är en tunn sjal? :) Mycket man lär sig på det här forumet! Är det tuskaft som den är vävd i då?

:hmm: Det här är svårt, finns ju så mycket att välja på känns det som.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Men hej, här också! :wink: Jag hade en gås när Clara var nyfödd i somras, den var jättegosig och mjuk. Hur det funkar till ett större barn vet jag inte eftersom jag sålde den, men det finns det ju andra som kan svara på!
Av Cirynne
Nämen hejsan hej! :) Vad roligt att träffa dig här! Får jag fråga varför du sålde din gås? Jag har faktiskt funderat en hel del på att skaffa just en sådan. Men sedan märkte jag att det fanns massa andra tunna sjalar så... Nu har jag beslutsångest! :D
Av Aelia
Det är en tysk sjal, hade 2 nu har jag bara en kvar och den är till salu

Så ser den ut:

Bild
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag sålde den för att den var blå! :lol: Jag hade fått för mig att den skulle vara mer turkosblå, och blått är inte min färg! Jag tror jag ska köpa en ny till sommaren, måste bara bestämma mig för en färg först!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?