Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av aasha
Idag blev min TriCotti snodd. Skittrist, men det är ju bara att ta tag i det igen. Älskade den verkligen men vad gör man??

Min kicka är dock 4 mån, har stadigt huvud o väger 7 kg så det kanske är onödigt att köpa en "bebissjal" som jag ändå måste betrakta Tricottin som.
Funderar på en ergo eller patapum.... Tips, råd??
Användarens profilbild
Av Hella
Nä men vad trist!
Jag har aldrig burit i tricotti, så det kan jag inte uttala mig om. Men jag har en ERGO som jag tycker jättebra om. Dock tycker jag det är lite svårt att knäppa den bakom sig när man bär på mage, så därför bar jag aldrig toffe på magen i ERGO utan det är bara en ryggsele för mig. Antar att du vill ha agnes på magen i någon månad till i alla fall? Eller om inte annat ha möjlighet att bära henne på magen.

Mitt tips är ERGO/patapum och ringsjal eller vävd kortsjal (som du kan ha färdigknyten i kors och bara hänga på dig om du vill slippa knyta)
Prova långsjal? Vem vet, du kanske älskar det ;-)
Av Petra
marcy skrev:Men hella varför förknäpper du inte och trär över huvudet sen? MYCKET lättare. :)
Så kan man göra. :shock: Att jag inte tänkte på det. :oops:
Användarens profilbild
Av Bina
Hej hej!

Tråkigt att du har blivit av med din Tricotti!

Jag utgår från de bärverktyg du själv har föreslagit och då röstar jag för att du skall satsa på en Ergo och inte en ny Tricotti, när bäbis växer så blir den snabbt gungig tyckte jag.

Annars tycker jag att du skall satsa på en långsjal istället :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
Den nya Patapumen röstar jag för...jag har bestämt mig för att sälja min ergo och köpa en sån...tänkte först mig en nya ergo men nej...jag föll pladask för patapumens enkelhet utan fjärilar :wink:
Användarens profilbild
Av April
Jag röstar på den nya Egon ;-) Har precis köpt en och är verkligen nöjd!

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?