Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Jo, nu är jag inne på att skaffa mig en kortsjal oxå :oops:

Framför allt vill jag ha den när lilltjejen är så trött och bara vill amma och jag vill ändå ha i alla fall en hand fri. Och så vore det bra att kunna lägga ner henne försiktigt och hoppas hon sover vidare.
Jag knöt vagga med min långsjal och det gick ju riktigt bra förutom att svansarna blev hysteriskt långa :? . Jag har ju en ringsjal men tycker den ibland är lite bökig att få till riktigt bra.

Bärabarn-sjalen är ju kort och även hoppediz och BB-slen finns ju kortare varianter. Har någon erfarenheter av dessa? För- och nackdelar?
Användarens profilbild
Av Helena
Det kan vara lite bökigare att ta ut ett sovande barn ur en kortsjal, men det går ju. Med en ringsjal kan man ju lätta på ringarna.
Det beror ju på hur lättväckt barn man har.
Användarens profilbild
Av annemi
Njae, när jag knöt min långsjal som en kortsjal ( :? ) alltså typ bara en knut påryggen så kunde jag böja mig fram och lägga ner henne o själv "krypa" ut ur sjalen och så hade jag sjalen som lite täcke.
Användarens profilbild
Av annemi
Ja, men dem verkar väldigt svåra att få tag på....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?