Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av AmandaPitkänen
Tycker ju att det verkar så mysigt och häftigt med sjal så jagvill ju också ha en! :lol: Har funderat och tror att det blir en hoppdiz. Vad tror ni om det som första sjal? det enda jag är skeptisk mot att köpa sjal är att det verkar krångligt om man ska i och ur sjalen mycket.... Då verkar en bärsele bättre ju... :cry: Är det krångligt om man ska ner på stan och behöver ta av sig den då och sen sätta på sig den....? Vart lägger man barnet så länge man knyter ihop sjalen då liksom? Snälla hjälp mig! Vill ju ha sjal så övertala mig! :D
Av AmandaPitkänen
kan tillägga att min son blir 8 veckor på onsdag
Av gottegrisen
Jag köpte en hoppediz som första sjal när Jakob var ca 10v och är helt nöjd, nu har jag hunnit utöka bärgarderoben med en ringsjal och en till "hoppis".
Användarens profilbild
Av Anso
Hej,
Jag förstår din oro för var man ska lägga dem för jag kände likadant när Hanna var liten men det löste sig alltid. Nu på sommaren är det ju dessutom mycket lättare att lägga ner dem. Ha med dig en liten handduk att lägga på som även fungerar som skötbädd så kan du knyta i lugn och ro.

Hoppediz är en väldigt mysig vävd sjal och jag vär väldigt möjd med min "Montreal". Det kändes som betydligt mindre tyg att hantera än den Storkis Leo jag hade sedan tidigare så det blev lättare att knyta. Mjuk och go sjal helt enkelt till ett vettigt pris.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Hej!
Det finns bra knytningar man kan använda, som är praktiska om man vill kunna plocka i och ur barnet, och ändå slippa knyta om den emellan. Jag använde min sjal en hel del när jag gick på stan, men knöt sällan om den då.

Jag såg att du kom från Västerås, och där bor även vi. Så om du vill är du välkommen att komma hit så kan jag visa dig lite hur man kan göra för att det ska bli så smidigt som möjligt.

Hälsningar
Ingrid
www.babydesign.se
Av AmandaPitkänen
Jag såg att du kom från Västerås, och där bor även vi. Så om du vill är du välkommen att komma hit så kan jag visa dig lite hur man kan göra för att det ska bli så smidigt som möjligt.

Hehe, det är hos er jag hade tänkt att köpa min sjal! *fniss* Har ni öppet imorrn efter 15:00? Jag hade tänkt att ringa idag men det blev inte av då sonen varit så gnällig och bara velat bli buren *skulle haft en sjal idag! * :D
Av AmandaPitkänen
oj, hur blev det där? Skulle citera ingrid... Hmmm, är ju ny här på sidan så jag vet inte riktigt hur man gör här... :oops:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nej, det är inte så lätt med tekniken! Har gjort samma fel själv... Just imorgon får vi besök, så det fungerar inte så bra, men lite senare på onsdag eller hela torsdagen passar det bra att komma. Du är välkommen!

Hälsningar
Ingrid
www.babydesign.se
Av AmandaPitkänen
onsdag har jag tvättstuga.... men på torsdag efter 15? Kan detv passa? Då kommer jag! (med min sambo och min lilla Sixten!) :)
Användarens profilbild
Av Ingrid
Det går jättebra att ni kommer efter kl 15 på torsdag! Då ses vi!

Hälsningar
Ingrid

www.babydesign.se
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?