Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Variationsrikedomen tycks verkligen vara oändlig även vad det gäller bär-mackapärer! :D

...smart med vadderade kanter för barnet, men undra hur det känns med "bara" en rem över axeln? Har man möjlighet att sprida ut vikten på samma sätt som med en ringsjal? Klara man ett 12-15kg barn utan att få ont? :?
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, den liknar ju en ringsjal, men jag tycker inte att den ser så bekväm ut. De ska visst vara med på den här barnmässan i Stockholm, så då kan ni ju testa den.
Användarens profilbild
Av Kristina
Det känns som att man kan få ont i axeln av den, med tanke på den smala remmen. Om nån härifrån testar under mässan så vill vi höra rapporter sen!
Av Alexandra
Tycker den ser ut som nån komplicerad och obekväm variant på ringsjal. Axelremmen är ju alldeles för smal! :?
Men måste testa den ändå, nu när jag ändå ska på mässan.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Nä remmen ser inte bra ut. Man verkar ha försökt göra en lite mer teknisk ringsjal eller vad man ska säga. Men man vet aldrig.

Jag hittade dem genom att jag satt och klickade på länkarna bland utställarna på barnmässans hemsida. Ska se om jag hinner testa den.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Ska bli spännande att höra vad ni som ska testa den tycker!

Har en liten teori kring detta med alla spännen och så, vet dock inte om det stämmer, men kan det inte delvis vara ett sätt att av-flumma sjalbärandet?
Har en känsla av att många ser sjalar, både långa och ring, som lite småflummiga (delvis pga att de är så enkla och smidiga och finns i många fina färger och mönster :lol: ) Genom att sätta på lite ringar och spännen (och krångla till det :wink: ) blir det plötsligt mer likt konventionella bärhjälpmedel, typ BabyBjörn, och därmed också något man själv inte kan göra hur som helst, och kanske attraherar det en större kundkrets?
....men som sagt, det är bara en teori! :lol:
Användarens profilbild
Av Kristina
Åh, intressant teori, du kanske har slagit huvudet på spiken där! :D :idea:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Tror precis som du CrazyMagpie.
Användarens profilbild
Av Suskiv
CrazyMagpie skrev:Ska bli spännande att höra vad ni som ska testa den tycker!

Har en liten teori kring detta med alla spännen och så, vet dock inte om det stämmer, men kan det inte delvis vara ett sätt att av-flumma sjalbärandet?
Har en känsla av att många ser sjalar, både långa och ring, som lite småflummiga (delvis pga att de är så enkla och smidiga och finns i många fina färger och mönster :lol: ) Genom att sätta på lite ringar och spännen (och krångla till det :wink: ) blir det plötsligt mer likt konventionella bärhjälpmedel, typ BabyBjörn, och därmed också något man själv inte kan göra hur som helst, och kanske attraherar det en större kundkrets?
....men som sagt, det är bara en teori! :lol:
Och så kanske de är nått som kanske gillas mer av män. Märn är ju oftast lite mer inne på tekninska prylar.
Av Alexandra
Jag kan bara hålla med er andra, jag tror att det är precis det som det handlar om. Det anses som flummigt att bära i sjal.
Och som någon sagt tidigare, man vågar inte lita på något så enkelt och som ett stycke tyg, det är liksom lite för primitivt!
Användarens profilbild
Av Helena
Susanna, kommer bebisen snart tror du?
Användarens profilbild
Av tinaw
Helena: Filken fin ny avatar!

Jag tror att de flesta litar mer på termospännen och remmar än på tyg... vilket jag kom kemist aldrig skulle göra. Plast är ... plast. :lol:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Helena skrev:Susanna, kommer bebisen snart tror du?
Som det verkar nu å lär jag få vänta till jul innan den tittar ut. :(
Av Alexandra
CrazyMagpie skrev:Ska bli spännande att höra vad ni som ska testa den tycker!

Ja, jag provade den idag, och den var inget vidare. :( Obekväm med jättetunn axelrem som skar in, jag tror inte jag skulle orka bära med den i fem minuter ens. Dyr var den oxå. Nej, inget jag skulle satsa på!
*dissar*
Men vadderingen i knävecken för barnet var ju bra. :wink:

Däremot blev jag helt förälskad i deras hängvagga, Tindra bara låg och skrattade i den när vi provade, den var jättemysig! Hade jag en nyfödd skulle den stå högt upp på önskelistan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?