Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elisabet
...i svart med svart foder :?:

Är Ergo Denin tyngre än vanliga Ergo NG?

(Har bara Ergo i huvudet just nu :twisted: )
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol:

Nä Ergo svart finns bara med cranberry-foder :roll: Och näe jag tycker inte att denimen är tjockare/tyngre :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
kajsa kavat skrev::lol:

Nä Ergo svart finns bara med cranberry-foder :roll: Och näe jag tycker inte att denimen är tjockare/tyngre :wink:
nu finns ergo även med grönt foder :D (gäller svart och indigo). tyvärr inte med svart foder dock :roll: , det hade varit snyggt annars tycker jag.

denimen är lite tyngre faktiskt, några hundra grams skillnad är det. men det märks nog mest när man betalar portot, annars gör det inte så mycket skillnad tror jag :wink:
Användarens profilbild
Av elisabet
diddeldi skrev:

nu finns ergo även med grönt foder :D (gäller svart och indigo). tyvärr inte med svart foder dock :roll: , det hade varit snyggt annars tycker jag.

denimen är lite tyngre faktiskt, några hundra grams skillnad är det. men det märks nog mest när man betalar portot, annars gör det inte så mycket skillnad tror jag :wink:
Tack Kajsa och diddeldi :!: Nu har jag äntligen beställt en av dig diddeldi - lääängtar efter den :!: :!: :!:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
elisabet skrev:
diddeldi skrev:

Tack Kajsa och diddeldi :!: Nu har jag äntligen beställt en av dig diddeldi - lääängtar efter den :!: :!: :!:
diddeli: Jaså är den det?! Inget som märks iaf :wink:

elisabet: Vad blev det för nån nu då? *nyfiken* :P
Användarens profilbild
Av elisabet
kajsa kavat skrev: elisabet: Vad blev det för nån nu då? *nyfiken* :P
Det blev en svart med cranberryfoder....var jättesugen på en denin efter att ha sett din...men eftersom jag fortfarande hyser vissa förhoppningar om att maken ska bära i den (trots att han bedyrar att det går utmärkt med famnen :roll: ) så fick det bli en svart eftersom han inte är någon jeanskille :wink:

Till att börja med alltså :twisted: ...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
elisabet skrev:
kajsa kavat skrev: elisabet: Vad blev det för nån nu då? *nyfiken* :P
Det blev en svart med cranberryfoder....var jättesugen på en denin efter att ha sett din...men eftersom jag fortfarande hyser vissa förhoppningar om att maken ska bära i den (trots att han bedyrar att det går utmärkt med famnen :roll: ) så fick det bli en svart eftersom han inte är någon jeanskille :wink:

Till att börja med alltså :twisted: ...
Oki :D Den är fin den med :wink: (jag började ju också med en sån :P )
Användarens profilbild
Av diddeldi
elisabet skrev: Tack Kajsa och diddeldi :!: Nu har jag äntligen beställt en av dig diddeldi - lääängtar efter den :!: :!: :!:
hoppas den kommer fram imorgon 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?