Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Skulle vilja ha en ringsjal, men vet inte vilken jag ska ha.
Såvilken ring sjal kan ´man använda till en 1 åring och använda till en lite nyfödd, om man inte orkar ta på sig trikåsjalen.

//Jenny
Användarens profilbild
Av Mia
Vilken somhelst!
Eller en barpase i fleece, det ar mysigt tycker jag och funkar bra till bade nyfodd och 1aring. Man valjer storlek uterfer sig sjalv och har du bara ratt storlek at det valdigt bekvamt! Dessutom slipper du justera alls.
www.zali.se saljer Peekaboo och www.stellaris.se saljer peanutshell sa vitt jag vet.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har inte testat så många ringsjalar, men jag skulle försöka köpa en som är lättjusterad, det är inte helt lätt att hålla på och pilla med ringarna när man har en nyföding i ringsjalen.
Användarens profilbild
Av Scharlott
När Jesper var bebis hade jag Huggababy som är en vadderad ringsjal. Ombonad och gosig för en liten bebis. Perfekt att amma i (även gåendes) vilket var toppen då de båda storebröderna ständigt var på språng :lol: Finns hos www.knyt-an.se och www.babyhip.se :wink:

Dessutom kan jag använda Huggababyn nu också när Jesper är 15 mån. T.ex. att bära på höften till och från bilen då man skall handla eler till öppna förskolan.
Användarens profilbild
Av Aurian
Min favorit är den ringsjal jag själv sytt av en BäraBarn sjal (gamla, Guatemala-handvävda sorten). Med medium-alu-ringar och utan vikning. Superlätt att justera och avlastar jättebra, dessutom är sidorna lätta att hålla reda på eftersom de är olika färg. :tumsup:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har använt min originalringsjal (Bärabarn) till Dante från att han var två månader ungefär. Jag hade nog kunnat börja tidigare, men jag köpte den inte förrän då. I vilket fall som helst så tycker jag att den har varit och är jättebra. Den är trög att justera, men eftersom jag sällan ändrar inställning särskilt mycket så tycker jag att det bara är bar att tyget inte glider i ringarna av misstag. Tyget är dessutom tunt och följsamt. Jag tror att sjalen är bra till lite större barn också, men det kanske någon annan vet mer om?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?