Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Är alla indio-sjalar sköna? Jag har en indio med ullblandning och jag kan inte bära i min Didymos Lena längre för jag tycker att den är så hård. :shock: i jämförelse. Men skulle jag bli besviken ifall jag skaffade en vanlig indio utan ull. Är den inte lika mjuk?
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har haft en röd, en ultramarin och en grå/kisel Indio och har även den underbart mjuka ullindion hemma......
Den röda var nog den som vat tjockast och kanske också minst mjuk men både den blå och den grå har varit fantastiskt mjuka reda som nya (kanske att den grå var liiiite mjukare)
Användarens profilbild
Av Elina
Min indio som är en färgad lilac är väldigt tjock, men jag har aldrig provat någon med ull så jag har inget att jämföra med, men min indio är bar mkt tjockare än min hoppe. :(
Senast redigerad av Elina den tor nov 23, 2006 21:56, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
alla mina 4indosar är underbart mjuka, men perlmuttern är mjukast av alla sjalar jag kännt på tom mjukare än de easys jag klämmt på och min bebina :shock:
Användarens profilbild
Av Ester
sacha42 skrev:alla mina 4indosar är underbart mjuka, men perlmuttern är mjukast av alla sjalar jag kännt på tom mjukare än de easys jag klämmt på och min bebina :shock:
perlmuttern?
Användarens profilbild
Av sacha42
Elin skrev:
sacha42 skrev:alla mina 4indosar är underbart mjuka, men perlmuttern är mjukast av alla sjalar jag kännt på tom mjukare än de easys jag klämmt på och min bebina :shock:
perlmuttern?
Bild
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag som har känt på rätt många nya :wink: tycker att de är lite sträva när de är helt nya faktiskt. men när de får lite kärlek och användning så blir de mjuka och fina :heart:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har haft en Vildros och den var rätt mjuk när jag fick den och efter lite användning blev den supermjuk.
Användarens profilbild
Av solanna
Min ultramarin är verkligen superdupermjuk. Den är välanvänd och köpt begagnad här på sjalbarn och är verkligen ordentligt ingosad. Ibland tycker jag att den är lite väl sladdrig, men lyckas jag bara dra åt kanterna ordentligt så gör det ingenting för då blir det stadigt i alla fall. Jag tycker dock fortfarande bättre om sjalar med raka kanter.

Jag har aldrig testat någon ull-indio, men jag kan tänka mig att de verkligen är supermjuka om än varma.
Användarens profilbild
Av Helena
solanna skrev:Min ultramarin är verkligen superdupermjuk. Den är välanvänd och köpt begagnad här på sjalbarn och är verkligen ordentligt ingosad. Ibland tycker jag att den är lite väl sladdrig, men lyckas jag bara dra åt kanterna ordentligt så gör det ingenting för då blir det stadigt i alla fall.
Ja, jag har upptäckt att den ger efter mer än en randig Didymos. Så den är mysig till ett litet barn, men den kanske är jobbig till ett större sprattligt barn. Saga får också bättre nackstöd i min randiga Didymos, fast den är ju lite klumpigare för henne, det blir så tjockt med tyg runt benen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?