Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annalys
Nu är det nog närapå färdigburet.
skrev jag för några månader sedan, men tji fick jag! :D :D :D

Dels har David blivit mycket mer sugen på att mysa i bärpåsen inne, den är perfekt.

Dels har jag kommit på att jag nog ska sälja min Hoppediz Dublin och köpa en ny Easy Norrsken när de kommer (när kommer de någon gång?)

Och så har Patapumen kommit till heders! Simon är ofta jättetrött efter dagis, och vill gärna åka vagn, och ibland vill David bli buren då. Sjal utanpå jacka och overall känns inte 100%-igt, men när jag väl fick upp David i Patapumen på ryggen blev han helnöjd, och har bett om att få åka hemma också.

Problemet är att jag tycker den känns lite liten, utanpå alla hans ytterkläder. Det känns svårt att få ner honom i påsen ordentligt, och den går inte så högt i ryggen. Jag har fått för mig att Ergo är rymligare, är det så? Eller ska man satsa på en Patapum toddler? Eller sy en MT? Problemet med sjalen tyckte jag var att det glider så utanpå jackan, blir det inte samma med en MT?

Och är det någon i Linköpingstrakten som jag kan få prova Ergo (NG) eller Patapum toddler hos?
Användarens profilbild
Av sus
Jag bar Majken i ergon förra vintern när hon var knappt 1,5 år och vägde ca 10 kilo. Då hade jag en gortexjacka och hon hade vinteroverall, tyckte det funkade bra. De senaste veckorna har jag burit henne inne ett par gånger och det funkar också bra trots att hon är mycket större nu, tror att det skulle funka med vinteroverall också.
Jag har bara testat patapum toddler en kortis, men mitt intryck är att den inte är större än ergon, och den har dessutom kortare remmar så den funkade inte alls på min man som kan ha ergon utan problem.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?