Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
jag kan svara för mig själv :wink:

storkarna är mina favoritsjalar, de är tunna och mysiga och ändå inte "halkiga" så de är lättknutna, priset är också bra

de är tunnare än hoppisarna men lite tjockare än didysarna, vilket iofs verkar bero mycket på vilken sjal man har faktiskt, de är lite personliga :lol:

förut var ju hoppisen ganska mycket billigare men nu tycker jag inte att prisskillnaderna är så stora egentligen, några hundralappar skiljer mellan hoppis-stork och stork-didy, du ska köpa den som du tycker är snyggast i första hand anser jag, sen kan du alltid sälja om du inte gillar den
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Linnea skrev:jag kan svara för mig själv :wink:

storkarna är mina favoritsjalar, de är tunna och mysiga och ändå inte "halkiga" så de är lättknutna, priset är också bra

de är tunnare än hoppisarna men lite tjockare än didysarna, vilket iofs verkar bero mycket på vilken sjal man har faktiskt, de är lite personliga :lol:

förut var ju hoppisen ganska mycket billigare men nu tycker jag inte att prisskillnaderna är så stora egentligen, några hundralappar skiljer mellan hoppis-stork och stork-didy, du ska köpa den som du tycker är snyggast i första hand anser jag, sen kan du alltid sälja om du inte gillar den

:iagree: Hoppisarna har lite grövre trådar och är lite glesare vävda, om någon förstår vad jag menar :wink:

Didysarna har också lite smalare och tjockare fåll, vilket en del (jag själv tex) tycker är irriterande. Undrans om inte Didysarna skiljer en del i tjocklek mellan olika modeller :hmm: Jag har bara provat en Didy Nino Jeans ett kortare tag innan den fick flytta vidare.

Det viktigaste är att man hittar en färg och ett mönster som man känner passar ens egen stil. Det är mycket bra sjalar alla 3.
Av jojjo
Hoppiz trivs jag inte alls med (har testat två och jag får inte till det) och jag har en didymos som jag stor trivs med.

Ja, jag får väl testa en stork och få en egen uppfattning :-)
Användarens profilbild
Av knutis
Jag har haft alla tre och visst är dte stor skillnad vad gäller från sjal till sjal inom samma märke.

Jag har haft en Inka (Stork) som jag inte gillade men däremot en Leo som jag aldrig kommer göra mig av med :wink:
Jag hade en ellips (Didymos) som jag inte gillade med nu har jag en Lisa som jag älskar....
Jag har bara provat de två hoppisarna som jag har men är helt såld på dem. Fantastiskt bra avlastande. Men det borde ju också bero på att jag har två mjuka, tunna exemplar. :D

Så mitt råd, köp och sälj om du inte gillar det prova lite olika sjalar inom samma märke
Användarens profilbild
Av GosKina
Nu har jag inte testat Hoppediz, men har både Stork o Didy. Jag håller med om att storkarna är lite olika i tjocklek, men ljuvliga enligt mig. De avlastar väldigt bra och är suveräna sjalar nu på hösten och vintern. Didymos Lisa som jag har är en underbar sjal den med, då den är stabil men vävd med så mjuka trådar.

Jag håller med övriga om att du får testa Stork o se om du gillar den. Det handlar ju mycket om tycke o smak och den är ju alltid mycket olika för alla.
Av jojjo
Nu har jag köpt en underbar Leo Natur och jag trivs jätte bra med den. Den känns lika tunn som min didymos nästan och den är mycket bättre än en hoppiz enligt mig :-)

Är super nöjd med den verkligen och mina barn också :-)
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har en Hoppediz och en Stork. Storken är maskinvävd och därmed tätare vävd. Tyget känns någt glattare än Hoppedizen. Båda är likvärdiga i tjocklek och de avlastar precis likabra, båda två. Välj den sjal du tycker är snyggast .
Användarens profilbild
Av sacha42
jojjo skrev:Nu har jag köpt en underbar Leo Natur och jag trivs jätte bra med den. Den känns lika tunn som min didymos nästan och den är mycket bättre än en hoppiz enligt mig :-)

Är super nöjd med den verkligen och mina barn också :-)
grattis då :D
Har en stork inka och jag gillar den lika mkt som mina didysar och mina hoppar och easys. DEn är tunn, mjuk och gossig och underbart vacker och avlastar kanonbra :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?