Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har förstått nu att det finns massa olika slags ringsjalar... Ringo, Hipstar, Nova m.m.... men vad är skillnaden på alla dessa? Finns det bilder på dom nånstans så man kan se? Vill ju veta och lära mig lite, är ju som sagt helt ny på detta område med sjalar! :)
Användarens profilbild
Av sillen
Kolla under rubriken "olika märken..", där finns just det du efterfrågar: bilder, skillnader och omdömen!
MammatillSixten skrev:Har förstått nu att det finns massa olika slags ringsjalar... Ringo, Hipstar, Nova m.m.... men vad är skillnaden på alla dessa? Finns det bilder på dom nånstans så man kan se? Vill ju veta och lära mig lite, är ju som sagt helt ny på detta område med sjalar! :)
Det är en väldig variation på:
- plast eller aluminium eller stålringar
- olika vikningar vid axelpartiet (någon sjal passar bäst/bara på höger axel tror jag)
- längd och bredd
- ficka på svansen
- tygkvalité

En djungel.......
Och så kan man ju sy själv också - skoj, skoj :D
Användarens profilbild
Av Helen
Det är en djungel, men här kommer lite av mina tankar.

Köp eller sy en ringasjal som går att använda på båda axlarna. Även om du inte byter axel så tycker jag att det ska gå att göra det. ( maya wrap är gjord för en axel -Höger)

Be att få prova olika ringsjalar, alla passar inte alla axlar. Jag som är stor tycker inte om när det är vikt olika typer av motveck vid ringarna. Det gör att den yttersta sömmen är innerst vid ringarna vilet gör att det skär in i min muskel vid axeln.
(Andra stortrivs med dessa sjalar. De är snabbsydda och ser välarbetade ut. )

Jag vill att de yttre sömmarna är ytterst hela tiden.
Om ringsjalen är sydd i solfjärdeform ( tidsödande, men snyggt) eller bara trädd genom ringarna och sydd då har du yttre kanterna ytterst hela tiden.

Mina högst personliga tankar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?