Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elina
*buhuuu* köpte en ringo, ny och fint blå.

Bild

Men alltså, det går ju bara inte, min arm domnar bort efter en kvart eller så...
Har en inka ringsjal som jag gillar jätte mkt, fattar inte att det kan vara så stor skillnad.

Ge mig några tips innan jag sprättar upp och syr om vikningen lite, eller säljer den...

Inkaringsjalen är nämligen snarlik ringon i vikningen, men kanterna är utåt, istället för innåt som de är på ringon, gissar att det är där felet ligger...
Pajjar jag allt om jag syr om den lite? Går den att sälja en vacker dag om jag gör det??

/ Besviken Elina
Användarens profilbild
Av Jiny
Skulle nog inte sy om den. Jag hade en ringo som min första ringsjal och jag gillade den inte alls! Min arm domnade också bort och tyget knölade sig och inget var bra. Jag tyckte det var så konstigt eftersom så många tycker den är jättebra.
Så jag köpte en bit inkatyg och sydde en egen ringsjal med ungefär samma vikning som ringon och då fungerade det mycket bättre. Tror att det diagonalstretchiga tyget passade mig mycket bättre, tyget i ringon är ju så stumt. Jag sålde iaf min Ringo...
Tipset är att sälja Ringon och kanske kompletterat med ytterligare en diagonalvävd ringsjal istället. Det är ju inte svårt att sy själv om man vill det och att få tag i en bit av diagonalvävd långsjal att sy av borde inte vara så svårt heller. Och diagonalvävda ringsjalar är ju mycket gosigare!!

Lycka till!

(Vi verkar ha samma smak, jag hade också en Ringo blåsippa... :wink:)
Användarens profilbild
Av Elina
ja, det lutar väl åt det, men suck, ville ju så gärna ha en ringo...

Ja, inkasjalen har jag ju sytt själv, så det är ju inga problem...

Ja, vi får se om maken tycker att den funkar, då får den bli hans...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?