Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Idag när vi skulle åka o handla så knöt jag didyn under jackan så jag lätt kunde stoppa lilltjejen däri och gå in i affären. Men det blir ju så otympligt, sjalen är ju rätt tjock o ha under en jacka.

Kanske man ska ha någon tunnare sjal istället för såna tillfällen? :hmm:

Tänkte att även för barnet blir det ju knöligt, jacka på i bilen men i sjalen sen då?? Man kan ju inte klä av på parkeringen liksom och med jacka i sjalen i affären blir ju dövarmt :hellu:

Hur gör ni andra ?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag har ju en bärjacka, så jag öppnar bara upp den när jag går in i en affär eller så tar jag av jackan helt, när jag t ex går in på dagis. Jag har också en Didymos och jag tycker det går bra, men jag tror alltid att det känns lite knöligt ändå att ha en sjal under en jacka på något vis.
Användarens profilbild
Av Aurian
SQ skrev: Åkpåse till bilbarnstolen är nog väldigt mysigt när det blir riktigt kallt. Funderar på att investera i en sådan. För att helt slippa det där med vinterjacka/overall när vi ska handla de riktigt kalla vinterdagarna.
Har du Nova fortfarande i babyskydd, eller tror du att det skulle fungera på en "vanlig" bilbarnstol? Jag skulle nämligen vilja ha en sådan till Vilja, men är lite tveksam till om de jag hittat riktigt räcker till hennes stol :roll: Babyskyddet växte hon ju ur för lääänge sedan (eller åtminstone slutade vi använda den... :lol: )
Av Marika
Jag tänker sätta åkpåsen jag hade i vintras i nya bilbarnstolen till Astrid. Jag har bärjacka och tycker det är toppen.
Jag använder fortfarende trikåsjal när jag vill att det skall kännas smidigt under jackan, och om jag vet att jag skall ta i och ur barnet flera gånger. Tex när jag skall åka pendeltåg. Är beroende av bil för att kunna handla och lämna hämta hos dagmamma så för mig är det jätteviktigt att kunna ta i och ur barnet smidigt i alla väder.
Användarens profilbild
Av marlene
Froggie skrev:
SQ skrev: Åkpåse till bilbarnstolen är nog väldigt mysigt när det blir riktigt kallt. Funderar på att investera i en sådan. För att helt slippa det där med vinterjacka/overall när vi ska handla de riktigt kalla vinterdagarna.
Har du Nova fortfarande i babyskydd, eller tror du att det skulle fungera på en "vanlig" bilbarnstol? Jag skulle nämligen vilja ha en sådan till Vilja, men är lite tveksam till om de jag hittat riktigt räcker till hennes stol :roll: Babyskyddet växte hon ju ur för lääänge sedan (eller åtminstone slutade vi använda den... :lol: )
Babyboden har ju sånna åkpåsar till babyskydd, maila mia och fråga om dom passar?
Användarens profilbild
Av marlene
Froggie skrev:
Babyboden har ju sånna åkpåsar till babyskydd, maila mia och fråga om dom passar?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?