Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
Fiins det färdiga bärpåsar att köpa eller syr man dem själv om man vill ha en??

Om det finns färdiga, vilka rekommenderar ni?
Vilket föredrar ni bärpåse eller ringsjal? vad har respektive för för- /nack-delar?
oj många frågor blev det!
Användarens profilbild
Av tinaw
Det finns färdiga bärpåsar att köpa, tex new native, maya wrap pouch, peanut shell och peekaboo. De är lätta att sy också, har beskrivningar på min sida.
Användarens profilbild
Av naimiez
De bärspåsar jag känner till är Peekaboo och PeanutShell. Har själv en Peekaboo Mint Julep som jag älskar, det är en fleecepåse....En ringsjal är ju också bra den är inte bunden till enbart dig, din man kan använda den också då den är justerbar. Bärpåse kan man ju inte justera....

Bägge kan sys själv lätt.....
Användarens profilbild
Av little_me
Tina W - jag var in på din sida och hittade länken till skinnbögen, kan man bära barn i en sån säkert tror du?! Den var ju jättefin! :heart:
Användarens profilbild
Av naimiez
little_me skrev:Tina W - jag var in på din sida och hittade länken till skinnbögen, kan man bära barn i en sån säkert tror du?! Den var ju jättefin! :heart:
Vilken är det? *nyfiken* ;-)
Användarens profilbild
Av tinaw
Javisst kan man det. De är inte så lätta att få tag på numera, jag har sett en på e-bay en gång så man kan ju alltid prova att söka där och på andra auktionsajter. De säljs som antikviteter. Uppåt Mora/Orsa, Sollerön, Transtrand har de använts flitigt vad jag förstår. Jag har en lajvkompis som blivit buren i en sån som liten :D
Användarens profilbild
Av little_me
*vill ha*
Det finns inga gamla beskrivningar på hur man gör en att få tag på nånstans tror du??
Användarens profilbild
Av solanna
tinaw skrev:Jag har en lajvkompis som blivit buren i en sån som liten :D
Tina, håller du på med lajv?! Eller är du bara kompis med lajvare? Hur som så är både jag och min man gamla lajvare och jag har hållit på sedan maj -89 då jag var knappt 16 år.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag lajvar :D I somras släpade jag tex ut man och hälften av barnen i skogen för att göra en kriminell hövding för ett resande folk... min stora sorg är att jag aldrig fick fatt på byprästen när jag hade tänkt hota honom, misshandla honom, stjäla ett mycket värdefullt föremål ifrån karln och sedan bikta mig för honom (Förlåt mig, jag har syndat, jag har sånär slagit ihjäl en präst :wink:). Stackarn.

Sån e jag :lol:

Min lajvkompis var förresten med, och hans mamma, som är en annan lajvkompis s a s.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?