Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ofelia
Inte nog med att man ska lyckas välja vilken sorts vävd sjal man ska köpa i denna ljuvliga sjaldjungel :shock: nu när det blivit dags att slita sig från mysiga sinon och knalla vidare. Nu gäller det att gissa rätt på längd också... :D Tror nog att det får bli en Easycare. (Har en kort Didymos Indio, den är visserligen inte så dum, men jag är lite tveksam till kantbandet på den.) Velar mellan att köpa 4,7 och 5,2 m. Är själv 1,77 m och drar 38-40 i stl (absolut inte stl 36, ibland stl 42). Maken som också bär är visserligen 1,99 m, men kommer kanske att använda sjalen mindre och mindre (eftersom han börjar förälska sig i Ergon). Någon som kan ge mig lite råd?
Användarens profilbild
Av Ofelia
Tackar! Misstänker att det kanske får bli en till när det blir dags för ryggknytningarna... Tror mest att det blir omslut på magen med denna. Tycker att svansarna ser ganska korta ut på personer som är mindre än jag och har 4,7 m... Samtidigt är det inte så kul att ta 5,2 m för säkerhets skull och få alltför långa svansar. Gaaah, vad svårt! :mitvit:
Användarens profilbild
Av Ofelia
Jo, helt rätt! Blev bara så otålig när jag insåg att sinon blivit för smal för E. Vill köpa NUUU :lol: Och lill-gumman är knakelibrak-förkyld och får inte träffa bebisar och deras mammor än på ett tag :cry: Men det kanske är bättre att ha tålamod några dagar... :eld:
Användarens profilbild
Av Ofelia
Givetvis får du det! Vad ska du köpa för långsjal? En Easy du också?
Användarens profilbild
Av boosten
Nej, Gud nej! Chansa inte på en 4,7:a! Jag är 175, väger ca 67 kg (strl 38), och 4,7 var preciiis för kort för mig, otroligt irriterande! Om du inte köper en lång på en gång, se då åtminstone till att prova en först.

/boosten som köpt för korta sjalar inte en men två gånger..
Användarens profilbild
Av P
Jag har ju min taiga som är 5,2 och jag vill inte byta till en kortare. Jag bär omslutet på magen med knuten fram och den räcker bra men inte är det mycket kvar. Du får gärna kika på min.
Användarens profilbild
Av Ofelia
P skrev:Jag har ju min taiga som är 5,2 och jag vill inte byta till en kortare. Jag bär omslutet på magen med knuten fram och den räcker bra men inte är det mycket kvar. Du får gärna kika på min.
Tack så mycket för erbjudandet förresten! Jag kunde inte ge mig till tåls, så jag beställde en 5,2 m lång. Vi är fortfarande sjuka och det lär dröja innan vi vågar träffa barnfamiljer :) Sjalen kom idag, ljuvlig att bära i, testar den nu :) Och den var då verkligen inte för lång! Hoppas inte att den krymper för mycket i tvätten, för nu är den alldeles perfekt.
Användarens profilbild
Av P
Vad kul att du fick en längd som passar. Passar bra att mysa i nu när ni är lite sjuka.
Användarens profilbild
Av Ofelia
Jo, man får göra så gott man kan! Nu bär jag visserligen alltid madamen när hon sover, men jag var verkligen lite extra tacksam till sjalar och selar när hon var som snorigast. Oj, vad skönt att få sova upprätt då!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åhå har ni köpt en easy? :shock: Vad blev det för färg? :lol: 8)

Tänkte just säga att ni nog skulle ha en 5,2 men det var ju redan klart :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Äsch vad dum och trött jag är.. Nu såg jag ju att du med ska ha en marin :duh:

Den är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :tumsup: :app: :love:
Användarens profilbild
Av Ofelia
kajsa kavat skrev:Åhå har ni köpt en easy? :shock: Vad blev det för färg? :lol: 8)

Tänkte just säga att ni nog skulle ha en 5,2 men det var ju redan klart :wink:
"En del skulle säkert avfärda den som tråkig" som Ninen sa (som ändå är alldeles kär i sin blå easy :D)

Vill man vara så där superpraktisk och skaffa något som är gångbart i alla lägen så tycker jag att den är strålande bra! Vi är redan jättenöjda. Och evigt tacksamma att vi inte köpte en kortare! Ses när vi någon gång i framtiden frisknat till (varit rejält sjuka i snart två veckor i sträck nu :()
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?