[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 386543
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Enfärgad orange Easycare - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
Thea skrev:Finns det nån som har en? Eller nån som har sett nån? Hur ser den ut? Finns bild?
MYCKET tacksam för svar!
Jag har som bekant varit spekulant på den sjalen. Har hängt många timmar hos Ulla på Sjalar.nu innan jag bestämde mig :hellu:. Sjalen är orange och fin, men när jag jämförde den med påsen som den kommer i såg jag att färgen på sjalen var lite matt och blek, ja nästan död :shock: . Jag kände givetvis att det var färgen på själva påsen som jag verkligen ville ha (den påminner en hel del om Hjortron). Sedan blev jag liksom som besatt och kunde inte släppa den tanken. Därför bidde det ingen orange sjal utan en helröd istället och så köpte jag en orange gås. Självklart har man inte sjalen och påsen samtidigt, men den där lilla skillnaden störde mig. Den oranga färgen påminner en hel del om det oranga i Solen. Men i Solen tycker jag att den ser mer levande ut eftersom de rosa och vinröda ränderna bryter av. Känner du att du vill ha en orange sjal så säger jag ändå: Go fore it!

Jag tror faktiskt inte att jag hade varit lika velig om jag bara hade beställt den och inte gått dit och klämt och känt.
Användarens profilbild
Av Ofelia
Tips: Kolla med ninen; hon har precis sålt sin sol och köpt en orange istället.
Användarens profilbild
Av Linnea
aha :idea:
nu vet jag vilken färg min Kairo kan få bada i 8)
Användarens profilbild
Av Ofelia
Thea skrev:
Ofelia skrev:Tips: Kolla med ninen; hon har precis sålt sin sol och köpt en orange istället.
Ninen har nu fått ett pm :D
Det var ju hennes sol som jag ett kort tag skulle köpa. Här går det runt minsann. :D

Ninen: Här kan du lägga till ett foto på din nya sjal!
Hi hi :lol:
Av ninen
Jaså var det du som skvallrade ofelia :D
Död, nej, icke! Jag jämförde solen med den oranga och det är EXAKT samma tyg, samma rosa eller vad det nu är för tråd insprängd som ger sjalen sån lyster. Solen är inte död!

I will try ta ett kort imorrn och lägga in. Min dator är på reparation :pc: så jag får låna daves de korta stunder han inte jobbar.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
ninen skrev:Jag jämförde solen med den oranga och det är EXAKT samma tyg, samma rosa eller vad det nu är för tråd insprängd som ger sjalen sån lyster.
Allvarligt? Ser den oranga ut som solen fast utan ränder? Är det sant? :siishah:
Jag har varit sugen på den men var rädd för just det, att den inte skulle vara lika levande och skimrande som solen blir med den härliga inslagstråden.. :love:
Användarens profilbild
Av Ofelia
ninen skrev:Jaså var det du som skvallrade ofelia :D
Jajemen, här kan man inte hålla tyst många sekunder :lol:
Användarens profilbild
Av Ofelia
OT: Förresten ninen, nu blir vi syskonlika :) Det blev en marinblå Easy, 5,2 m. Här chansas inte :) Nu är hela familjen knakelibraksjuk, trist. :ill: Har t.o.m fått ögoninfektion, både E och jag... och fyra uppfriskande och uppsstyckade sömntimmar, ljuvligt :(
Användarens profilbild
Av Buscilla
Vinterdrake skrev:
ninen skrev:Jag jämförde solen med den oranga och det är EXAKT samma tyg, samma rosa eller vad det nu är för tråd insprängd som ger sjalen sån lyster.
Allvarligt? Ser den oranga ut som solen fast utan ränder? Är det sant? :siishah:
Jag har varit sugen på den men var rädd för just det, att den inte skulle vara lika levande och skimrande som solen blir med den härliga inslagstråden.. :love:
den oranga färgen är nästan identisk, men jag upplevde ändå att den heloranga inte var lika varm eftersom den saknade de rosa och vinröda ränderna. Men jag var ju som sagt lite insnöad på färgen som var på påsen. Hade jag sett sjalen utan påsen, så hade nog även jag tyckt att den var fin i färgen. Ulla på sjalar.nu mailade Easycare som svarade att sjalen och påsen troligtvis är färgade i olika färgbad därav skillnaden. Så har tur så kanske era sjalar är färgade i ett varmare bad :D
Användarens profilbild
Av Soffi
Thea skrev:Som sagt: Jag är dig tacksam intill döden.Bild

Oh lala. Tänk om det blir en orange easy!

Soffi: Du kan ju också kolla på bilden om du vill :wink:
Japp...jag sitter och väntar :lol:
Av ninen
Nuuu förstår jag vad buscilla menar, gick just och kollade på påsen, och påsen och sjalen är verkligen två färger som faktiskt direkt skär sej mot varandra :o
Påsen är skrikigt morotsorange, och sjalen lite "död" bredvid. Men sjalen ensam är jättefin, och ja, det är exakt samma färg som el sol! Däremot påsen ensam, hmm, är väl OK, men skulle inte vilja ha en sån sjal, nope!

Bild har tagits och ska läggas in idag, lovar!! Jag ska ta bild på påsen och sjalen också så får ni se kontrasten.

Ofelia: grattis! Ja, den mörkblå är verkligen urfin! Min alla tiders favvosjal, fast en del skulle säkert avfärda den som tråkig. Men den har sån underbar lyster. Kollade på hav i söndags, det var inte alls samma!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Men, när jag mailade sjalar.nu sade de att det INTE var samma cerisa inslag på den orangea utan att den var helt orange :hmm:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Knyttet & K skrev:Men, när jag mailade sjalar.nu sade de att det INTE var samma cerisa inslag på den orangea utan att den var helt orange :hmm:
Ja det var precis det jag hade fått för mig också? :hmm:
Tror jag läste det i någon annan tråd någon gång..?
Av ninen
Men, när jag mailade sjalar.nu sade de att det INTE var samma cerisa inslag på den orangea utan att den var helt orange
Nej, jag har suttit här med både sol och orange och jämfört, dom är faktiskt identiska, jag lovar. Kan tyvvär inte lägga in bild eftersom jag har skickat solen vidare till nästa lyckliga ägare :D

Shit, jag är jättenöjd med den orangea, ränder funkar inte för mej det är bara att inse. Men jag kommer ända att sakna solen, det är lite som att göra slut...
Användarens profilbild
Av Buscilla
Knyttet & K skrev:Men, när jag mailade sjalar.nu sade de att det INTE var samma cerisa inslag på den orangea utan att den var helt orange :hmm:
det stämmer, men de är trots det väldigt lika, solen och den enfärgade.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?