- mån nov 06, 2006 13:20
. Sjalen är orange och fin, men när jag jämförde den med påsen som den kommer i såg jag att färgen på sjalen var lite matt och blek, ja nästan död
. Jag kände givetvis att det var färgen på själva påsen som jag verkligen ville ha (den påminner en hel del om Hjortron). Sedan blev jag liksom som besatt och kunde inte släppa den tanken. Därför bidde det ingen orange sjal utan en helröd istället och så köpte jag en orange gås. Självklart har man inte sjalen och påsen samtidigt, men den där lilla skillnaden störde mig. Den oranga färgen påminner en hel del om det oranga i Solen. Men i Solen tycker jag att den ser mer levande ut eftersom de rosa och vinröda ränderna bryter av. Känner du att du vill ha en orange sjal så säger jag ändå: Go fore it!
Jag tror faktiskt inte att jag hade varit lika velig om jag bara hade beställt den och inte gått dit och klämt och känt.
Thea skrev:Finns det nån som har en? Eller nån som har sett nån? Hur ser den ut? Finns bild?Jag har som bekant varit spekulant på den sjalen. Har hängt många timmar hos Ulla på Sjalar.nu innan jag bestämde mig
MYCKET tacksam för svar!

Jag tror faktiskt inte att jag hade varit lika velig om jag bara hade beställt den och inte gått dit och klämt och känt.
Mamma till sagolika Svea född -99, strålande Sture hemmafödd -05 och gudomliga Gösta -08