Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Marion
Jag har köpt en Didymos Wellen i strl 5 som är nytvättad. Den ska vara 4,20m men den mäter bara 4,0m. Är det hopp om att den töjer ut sig med användning eller är det kört? Vi mätte den mot en använd randig Didy som ska vara storleken större, alltså 6, och det skilde inte mindre än 80 cm mellan dem :siishah:.
Köpte sjalen åt en kompis som ville ha en Wellen i strl 5, men hon ratade den för att den är för kort :cry:. Här försöker man vara snäll mot sina kompisar och fixa fram sjalen de vill ha och så blir det så fel :purskis:
Av Aelia
Vet inget om den blir längre sen, men den ska väl va minst 4,2. Och vad taskigt av din kompis :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Min didysar har alltid töjt sig efter användning :D

vad trist att hon inte vill ha den då du ställt upp och fixat :(
Användarens profilbild
Av Marion
sacha42 skrev:Min didysar har alltid töjt sig efter användning :D
vad trist att hon inte vill ha den då du ställt upp och fixat :(
Vad bra att de har töjt sig, då får jag väl ta och använda den så att den blir längre. Hon ratade den inte till 100% utan sa att hon får ta och prova igen den när hon väger 10 kilo mindre. Hon väntar bebis till nyår :babysits: och hon gillar att knyta med hela bredden, inte med yttersta spetsarna. Men ändå känns det lite trist att den blev ratad, om än bara preliminärt :?.
Användarens profilbild
Av naggie
Nu har inte jag nån didy, men alla mina sjalar krymper när jag har tvättat dem, men de töjer sig till rätt längd efter en dags användning :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
japp, didysarna är kända för att vara lite för korta precis efter tvätt men de töjer ut sig till rätt längd när man använder dem :D
Användarens profilbild
Av Marion
Tack för alla svar! Då oroar jag mig inte längre. Tog tag i uttöjandet idag och bar medan jag dammsög (enda sättet att få bära inomhus). Bild kommer senare!
Användarens profilbild
Av Marion
Bild
Här står jag mitt i golvskurandet med skurtrasan i handen en kvart innan det ska knalla in kunder, men fota ska man :lol:!
Användarens profilbild
Av sacha42
snyggt :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?