Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjal ska jag köpa när jag får råd

röd indio
3
43%
easycare
4
57%
Användarens profilbild
Av Helena
Jag är så nöjd med min Didymos indio ull att jag bara bär med den. Jag tycker att mina randiga Didymos är lite klumpiga till bebisen, indion är så mjuk och stretchig och tunnare än dem. Fast Didymos indio ull är ju lite opraktisk, förr eller senare kommer jag spilla ner den. Så jag kanske skulle skaffa en röd och ha som kökssjal.

Ska jag köpa en röd indio eller är det roligare med en Easycare? Fast jag tycker att Easycare är lite dyr, fast det skiljer kanske inte så mycket ifall jag måste köpa en ny indio.
Användarens profilbild
Av sacha42
Ja jag älskar ju mina 3 indosar, och har ju sålt min easy :shock: så du förstår vad jag tycker du ska köpa :wink: en Indo :vågen:
Av Aelia
Och jag som har precis köpt en easy till :wink: röstar på easy
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Och jag som har precis köpt en easy till :wink: röstar på easy
haha knasboll :hellu: ja, jag kan garantera att den easyn är mjuk och gossig :wink:
Av Aelia
fantasiflicka skrev:
Aelia skrev:Och jag som har precis köpt en easy till :wink: röstar på easy
Har du? :shock: :shock: :D
Jaa, jag tar credit för varenda en av de easysarna du köper... :twisted: :twisted:
Det kan du lätt göra, ditt "fel" ju , din sol som Bild mig
Användarens profilbild
Av norkmedoo
fantasiflicka skrev:Hmm, får man undra vad en indio ull är och hur den ser ut??? :hmm: :mums: :D
det får man...
så här, didymos indio blå/natur med ull
Bild
Användarens profilbild
Av norkmedoo
...och en indio till kan verkligen inte skada 8)
Användarens profilbild
Av Marion
Lin har också en indio med ull. Hoppas det är OK att jag klistrar in bilden, annas tar jag bort den genast!

Bild
Användarens profilbild
Av Marion
Skulle jag ha ont om pengar skulle jag titta på Didymos Sonderpreise om jag hittade något passande. Hade jag mycket pengar att göra av med skulle jag beställa en Easy för jag har aldrig testan en sådan. Skulle Easyn inte passa kan man alltid sälja den och köpa en Didy ;).
Användarens profilbild
Av Helena
Marion skrev:Skulle jag ha ont om pengar skulle jag titta på Didymos Sonderpreise om jag hittade något passande. Hade jag mycket pengar att göra av med skulle jag beställa en Easy för jag har aldrig testan en sådan. Skulle Easyn inte passa kan man alltid sälja den och köpa en Didy ;).
Jag tittar där ibland, men de har ju ofta så ljusa färger och det är ju lite opraktiskt.
Användarens profilbild
Av solanna
Om du mest har tänkt ha sjalen som matlagningssjal hemma så känns ju varken en Easy eller en röd indio som så prisvärda alternativ, såvida du inte kan få tag på en begagnad förstås. Eftersom du redan har en Indio så röstade jag på en Easy av de två, men kanske kan någon lite billigare sjal som en röd Hoppiz funka lika bra. Eller det du kan hitta begagnat.

annars kan jag ju bara säga att jag älskar min Easy Eld, men så kostade den ju sina modiga kronor också... :-(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?