Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Villken sjal ska jag köpa?

Easycare
10
63%
Didymos
5
31%
Bebina
1
6%
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag har den stora turen att ett litet tillskott i kassan är på väg åt mitt håll. Så nu tänkte jag shoppa mig en liten julklapp i förskott och kanske tom en liten bröllopsdagspresent i efterskott. ;)

Men så har vi ju då det här med att välja sjal. Det enklaste hade ju varit om man hade två färger av samma märke att välja på men jag har fastnat för flera olika märken och velar fram och tillbaka. Kikar dagligen men kommer bara myrsteg framåt.

För tillfället så handlar det om att jag ska köpa en sjal ny och då måste jag välja en också så jag behöver er hjälp!

Kom igen och rösta nu så att jag får en liten knuff i rätt riktning! :D

Berätta gärna varför ni valde just det märket och varför.

Jag har medvetet utelämnat färgerna för att det inte ska påverka åsikterna. :wink:
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag röstade på Easycare, trots att jag inte mer än pillat lite på de två andra märkena, av den enkla anledningen att jag är så ruskigt förtjust i min Easy. Den är mjuk men ändå stadig, lättknuten men avlastar bra, snygg och .... alldeles alldeles underbar. Perfekt helt enkelt!
Användarens profilbild
Av Isanna
Shit vad svårt det var att välja mellan Didy och Easy UTAN färger! De är båda suveräna sjalar så jag skulle välja den jag gillar bäst av de två. Och jag gillar Didys färger bättre så en sån fick det bli!
Användarens profilbild
Av Droppen
Easy! :P
Användarens profilbild
Av jag71
Jag röstade på easyn. Beror på att jag faktikst hört folk klaga på bebinor! Och dem didysar jag känt på har varit jätteunderbara men inte som easyn! Fast... en easy räcker ju nästan till två hoppisar och dem tycker jag ju också om! :lol: Så vore det jag skulle jag ta efter färg! (säger jag som ska ha en till easy norrsken - den nya!)
Av Aelia
Easy röstade jag oxå på. Den bästa sjalen som finns :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag är lite förälskad i min didymos nu för tiden, så jag röstade didymos :roll: Jag instämmer med en av de föregående talarna angående didymos färger! Det finns så mycket fler (och finare) att välja mellan!! :wink:
Av Tyche
Easy eller en didymos indio. Om du INTE vill ha en indio så tycker jag easy helt klart... men kan du tänka dig en indio så indio utan att blinka.

(Det är Ansos fel att jag är på väg att bli utfattig)
Användarens profilbild
Av sacha42
och jag röstar på didymos Indo. Är helt förälskad i de sjalarn och har 3st nu :shock: :heart: de absolut mysigaste och gossigaste sjalarna jag haft och klämmt på :vågen:
Av Aelia
sacha42 skrev:och jag röstar på didymos Indo. Är helt förälskad i de sjalarn och har 3st nu :shock: :heart: de absolut mysigaste och gossigaste sjalarna jag haft och klämmt på :vågen:

tyst, säg inte så, vill inte ha...
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
sacha42 skrev:och jag röstar på didymos Indo. Är helt förälskad i de sjalarn och har 3st nu :shock: :heart: de absolut mysigaste och gossigaste sjalarna jag haft och klämmt på :vågen:

tyst, säg inte så, vill inte ha...
ok näst efter min hav då :wink:
Användarens profilbild
Av Gurli
Jag valde Easycare, för att dom är så sköna att knyta med. Mjuka, lagom breda och avlastar bra. Tummen upp, ända upp i taket :D
Användarens profilbild
Av mian
Röstade på easy för de är mjuka, tunna, sköna och alldeles underbara, medans didyn har hårda tjocka eländiga fållar :evil:
Användarens profilbild
Av Isanna
mian skrev:Röstade på easy för de är mjuka, tunna, sköna och alldeles underbara, medans didyn har hårda tjocka eländiga fållar :evil:
Då har du inte känt och provat min ljuvliga Lisa, det hör jag det! :this:
Användarens profilbild
Av Asereht
Som det ser ut nu så vinner ju easyn, det blir nog en didy så småningom också men jag får ta en i taget...tror jag. :wink:

Undrar om man ska ta en lång och en lite kortare...

Förresten, är det någon annan är sjalar.nu som säljer easycare och vilka säljer didymos förutom edenbaby?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?