Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken ringsjal tycker du bäst om?

Ringsjalar.tk
1
14%
Hipstar
1
14%
Ringo
4
57%
Moms in mind
Inga röster
0%
Ella Roo Sling
Inga röster
0%
Talor Made Sling
Inga röster
0%
Maya Wrap
1
14%
Nova
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av Alven
Jag kan inte riktigt svara på frågan eftersom jag bara provat Ringon av dem du nämner, samt en egensydd. Jag gillar båda, hemma tar jag den hemsydda eftersom den avlastar bättre (den är sydd av en bära barn) men ute tar jag Ringon eftersom den har en så smart ficka för plånboken... :) Ringon är lite krångligare att få till över axeln, men med lite pill går det bra.
Användarens profilbild
Av April
Jag valde Ringon, men har inte heller erfarenheter av de andra. Jo, den från Ringsjalar.tk - men det blir ju inte riktigt rättvist att jämföra - då den kostar 1/3 av Ringo-priset... Ringsjalar.tk är också bra, men enligt mig är Ringon bättre (kanske inte är så konstigt, med tanke på priset)

Kram
Av Annsofi
Mitt val är utan någon tvekan Huggababy. Den avlastar otroligt bra och sen är det så mysig för Jonathan och det bara känns så himla mysigt att bära honom i Huggababyn. På plats nummer 2 kommer min thai-siden sjal Hipstar från Stjärnbarn. Också den på en ohotad placering. Alla andra ringsjalar jag provat hamnar lite längre ner på favoritlistan men på delad 3:e plats lägger jag ännu en sjal från Stjärnbarn, Retrosjalen för att den är så snygg och Novan som jag kan tycka är lite underskattad. Tyvärr hamnar min sjal från ringsjalar.tk längre ner på listan pga axelpartiet. Ringon är jag på jakt efter nu och så får vi se om den ändrar om i min lista på något sätt. Den absolut sämsta ringsjal jag provat är over-the-shoulder. Den får en absolut bottenplacering.
Av Annsofi
ah, huggababy fick man inte ens rösta på...det såg jag inte, ja då får väl min 2:a bli en vinnare då... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?