Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tove79
Jag älskar verkligen Sinon men nu bär vi ju bara i Hoppendiz. Sinon känns för tunn och sladdrig för en 8-kilosbebis. Den är ju inte så mycket använd då jag skaffade den ganska sent. Men om den blir en ny bebis såsmåningom... Men kan jag låta den ligga och skräpa ett par år utifall att? Eller ska jag försöka kränga den till förmån för förhastade budgivningar på Tradera? :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
tove79 skrev:Jag älskar verkligen Sinon men nu bär vi ju bara i Hoppendiz. Sinon känns för tunn och sladdrig för en 8-kilosbebis. Den är ju inte så mycket använd då jag skaffade den ganska sent. Men om den blir en ny bebis såsmåningom... Men kan jag låta den ligga och skräpa ett par år utifall att? Eller ska jag försöka kränga den till förmån för förhastade budgivningar på Tradera? :roll:
Nä sälj den! Du vill säkert ha nåt nytt om det blir en till bebis! Det är min röst!
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:
tove79 skrev:Jag älskar verkligen Sinon men nu bär vi ju bara i Hoppendiz. Sinon känns för tunn och sladdrig för en 8-kilosbebis. Den är ju inte så mycket använd då jag skaffade den ganska sent. Men om den blir en ny bebis såsmåningom... Men kan jag låta den ligga och skräpa ett par år utifall att? Eller ska jag försöka kränga den till förmån för förhastade budgivningar på Tradera? :roll:
Nä sälj den! Du vill säkert ha nåt nytt om det blir en till bebis! Det är min röst!
:iagree: sälj och köp nytt till nästa bebbe, eller så sluter du ett avtal med den som du säljer till att hon ska höra av sig till dig då hon ska sälja ifall att du ångrar dig, eller så lånar du ut den till en vän med bebbe :D
hmm vad många alternativ jag gav nu :?
Användarens profilbild
Av iac
Jag skulle ha sparat den och jag tänker spara vår Moby... men sen är jag inte den säljande typen, mer åt sentimental hamster-hållet. :-)
Användarens profilbild
Av tove79
Bra svarat! Jag ska försöka sälja den.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Vad ska du ha för den? Är den skön att använda? Sval? Har hört så mycket bra om Sinon.
Användarens profilbild
Av Zandra
Jag grubblar och grunnar på samma sak. Nästan 9-kilos-Eli åker numera endast hoppis eller mei tai och vår vackra, underbara, mjuka sino ligger på hyllan. Onödigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?