Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av elizabaisa
hej, är helt ny här och måste bara få ställa en fråga till alla rutinerade sjalbärare :D

Köpte en bärsjal på tradera som jag nyss var och hämtade ut på posten. Ser nu att det är fel märke på sjalen.
Var ute efter en Bärjsal av märkar tricotslen men fick hem en tri-cotti.
Så här såg annonsen ut www.tradera.com/auction/auction.aspx
eftersom att det stod tricoslen i annonsrubriken så antog jag att det var en sån även om det stod tri-cotti på kartongen, tänkte att den kanske var köpt i något annat land eller att det bara var ett undermärke för tricotslen.
Vet inte hur jag ska göra nu, ska självklart klaga på hon som skrivit annonsen, men jag vet inte om jag ska kräva pengarna tillbaka och söka reda på en tricotslen istället eller ha kvar den där. Vad tycker ni? någon som provat båda och kan säga vilken ni gillat bäst, eller någon som bara provat tri-cottin och tyckt den varit dåligt?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Länken funkar inte, så jag vet inte vad du betalat. Men jag hade krävt pengarna tillbaka och skickat tillbaka sjalen. Det är inte samma sak och den är inte lika "bra" som en långsjal tyvärr. Tråkigt när folk inte vet vad dom säljer :x
Av elizabaisa
betalade 270 + frakt, alltså 350kronor allt som allt.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Det var ju inte direkt billigt heller, klaga!
Av elizabaisa
Jo jag har klagat.
men det var inte dyrt heller för sjalen eftersom att den var ny och aldrig använd.
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag såg den annonsen och den gjorde mig fundersam. Det stod tricotslen i rubriken, men bilden visade en bild på en tri-cottikartong. Jag tycker att du ska försöka få säljaren att ta tillbaka den! Jag håller med ovanstående: det är absolut en stor skillnad mellan en sjal och en tri-cotti (jag hade en tri-cotti och gillade den inte alls... :roll: ). I värsta fall får du försöka få den såld i din tur.
Av elizabaisa
Mailade säljaren och hon bad om ursäkt och sa att det var självklart att jag skulle få tillbaka pengarna ifall jag ville det. Och eftersom att det verkar vara så stor skillnad på tri-cottin och tricot slen så valde jag att återställa den, så hon har nu satt tillbaka pengar på mitt konto så allt löste sig.
nu är det väl bara att börja jaga en tricot slen istället. *suck* jag som trodde jag skulle få min sjal :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?