Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magda_
Vad ska jag välja?
Tänker att Ergo eller patapum borde man väl kunna ha och bära utan på jackan, nu när det blir vinter?

Men vilken av dem?
Jag är i storlek L--XL i kläder om jag säger så.

Kom gärna med tips och råd.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Visst kan du ha Ergo och Patapum utanpå vinterjackan och vinteroverall på barnet. Så kommer det säkert bli en del i vinter för vår del :wink:

Förra vintern var Jesper liten bebis (född augusti -05) och trivdes då bäst i sjalen innanför jackan. Men i år kommer han vilja vara mycket nere och leka i snön och kanske bäras lite kortare stunder. Då är det toppen med bärsele som man även kan ha utanpå vinterkläderna. Lätt och smidig om man snabbt vill få upp barnet. Dessutom skulle man behöva bära lite längre tag så ger den bra avlastning.

Vilken du skall välja av Ergo eller Patapum?! Vill slå ett slag för sjalträffarna - ofta kan man prova både Ergo och Patapum där. Toppenbra att prova först - sedan kan ni välja den som passar just er allra bäst 8)
Av juniblommor
Undrar lite vad som som skiljer på dem. Priset verkar då göra det . Ergon är ju mycket dyrare... varför?
Patapumen verkar ju smidig iom att man kan rulla ihop den och ha den fastspänd runt magen när den inte används.
Håller också på att välja vilken jag skall köpa. Det lär väl dröja innan det blir ngn träff så man kan prova här i trakten.... Söker därför råd hos andra. Gärna av er som provat båda. Vore VÄLDIGT intressant att höra era åsikter.
Användarens profilbild
Av sus
Jag skulle rekomendera en Ergo till dig för den har längre remmer på axelbanden så den passar bättre om man är lite större. Min man kunde inte ha en patapum
Av Annsofi
Vi rekommenderar också Ergo till den som drar storlek 46+. Patapum 2.2 har vi ännu inte haft möjlighet att testa med vinterkläder och bärare i storlek 46+ men en av förbättringarna är just längre remmar men som sagt så kan jag inte uttala mig om det ännu utifrån egen erfarenhet, bara utifrån tillverkarens information...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?