Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är otroligt varm av mig och tyckte att vår BabyBundler var i varmaste lagret när vi bar Meja. Dock var dne väldigt bekväm att bära i..

Nu när lillasyster kommer ska vi inhandla en ny elastisk sjal och eftersom jag hört att Sinon är så sval så har jag funderat på den..

Men jag undrar:
Är det verkligen sån jättestor skillnad mellan en Sino och Hoppis trikå/BabyBundler eller annan trikåsjal? Rent värmemässigt?
ClaraochMeja skrev: Men jag undrar:
Är det verkligen sån jättestor skillnad mellan en Sino och Hoppis trikå/BabyBundler eller annan trikåsjal? Rent värmemässigt?
Det undrar jag också!
Om du har tid att vänta ett par veckor på svar så kommer jag att ha jämfört Sino med Moby Wrap (den sistnämnda väldigt gosig men varm tyckte jag när Julia var liten).
Användarens profilbild
Av Mia
Mellan sino/H-a-B och Moby/Babu/Minimundus/Tricotslen tycker jag skillnaden är rätt stor värmemässigt.
Men mellan H-a-B, Sino och pikkuruu med modal är inte värmeskillnaden så stor.
Hade du den breda eller smala Babun? Det gör ju också skillnad.
Har inte använt Hoppediztrikå.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Fast jag tyckte t.o.m att det var rätt stor skillnad mellan H-a-B och Sino :roll: Sino är ju mycket tunnare i tyget liksom :D
Användarens profilbild
Av Mia
mmmmm
Kanske beror på färgen också :lol:
Jag hade en svart sino och en oliv H-a-B
I vilket fall, jag gillar H-a-B bättre än sino till större bebisar. Jag hade inte sino från början.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag gillade båda - vill ha en av varje om det skulle bli fler bebisar :wink: :loving:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?