Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Var inne på leffes och mias och såg en fusk polo för två. Någon som har en sån?
Är det alltså en polo? inte två stycken delar? (lite trög)
Såg ju himla smidigt ut och så slipper man glipan som blir när man har en bebis som håller på att böja huvudet ur led för att kunna se åt alla håll.
Användarens profilbild
Av Madde
Ja, det ser ut som om det är EN tygbit med TVÅ kragar! En sån hade jag velat ha idag när vi var ut och gick... Blåste sååå kallt om halsen...
Användarens profilbild
Av sillen
Jag har en, men jag måste säga att den tyvärr inte är riktigt så bra som jag hoppats.

Själva konstruktionen är ju bra, med ganska stor bit som täcker och varsitt hål för huvudet, dessutom smart med kardborre för babyn. Den ser snygg ut på, och Pytte älskar sin halva! Däremot är hålet för den vuxne alldeles för stort (även för mig som är rätt tjockskallig), ungefär som en sladdrig men väldigt låg polokrage = den gör ingen nytta alls när den kommer på om man inte lindar en sjal runt sig innan man drar på den. Dessutom är fleecen av ganska tunn kvalitet.

Jag mailade Mia mina synpunkter och hon konstaterade att för det priset fanns inte utrymme för mer sofistikerade lösningar.

Jag funderar på att med den här som modell sticka något istället.

sillen
Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Men vad knäppt att den inte är bra, den marknadsförs ju säkert som att den skulle vara väldigt bra. Vad kostade den?
Användarens profilbild
Av sarah
"För det priset?"

Jag tycker den tvärtom är ganska dyr.
200:- och så tillkommer frakt.
Av Alexandra
sarah skrev:"För det priset?"

Jag tycker den tvärtom är ganska dyr.
200:- och så tillkommer frakt.
Håller med, 200:- för en fuskpolo är ganska dyrt. :?
Användarens profilbild
Av sillen
Fast det beror väl på hur man räknar; Mia har väl någon som klipper till och syr, ska denna person ha dräglig lön + skatter & sociala avgifter samt fleece och kardborre och lite vinst, då är det nog svårt att göra billigare.

Men som sagt - möjligheterna att förbättra produkten är ENORMA!
Användarens profilbild
Av Anna
sillen skrev:Fast det beror väl på hur man räknar; Mia har väl någon som klipper till och syr, ska denna person ha dräglig lön + skatter & sociala avgifter samt fleece och kardborre och lite vinst, då är det nog svårt att göra billigare.

Men som sagt - möjligheterna att förbättra produkten är ENORMA!
Kan bara instämma. Egentligen är det nog inte "dyrt" för att producera i liten skala är väldigt kostsammt. Men det känns ändå som mycket pengar för en ganska enkel sak om man nu är lite händig och kan fixa själv eftersom det är tid man inte räknar på samma sätt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?