Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Jag har provat den lite till min 10 kg tunga och 2 år gamla Hanna :lol: men jag sa testa ordenligt när min bebis kommer.

Vi satte en 2 månaders tjej i den och hon försvann i den så hon får allt vänta lite till.
Smidig att få upp på ryggen, tar ingen plats. Jag saknar ett sånt där mittspänne som sitter mellan axelbandet som det gör på Ergo och Patapumen men det går ju lätt att sätta på ett själv.
Bild finns i min dator men jag ska bara hitta lite tid också, påminn mig om jar inte har fixat det under veckan är du snäll. :wink:
Senast redigerad av Anso den tis sep 26, 2006 17:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anso
2 månaders, normalstor tjej i Backpacken :D
Bild

Hanna 2 år, 10 kg, 83 cm i samma Backpack:
Bild
Användarens profilbild
Av knutis
Men den ser ju väldigt bekväm ut :wink: . Både för barn och bärare. Tajt på nåt vis. Hur känns den att bära med?
Användarens profilbild
Av Anso
knutis skrev:Men den ser ju väldigt bekväm ut :wink: . Både för barn och bärare. Tajt på nåt vis. Hur känns den att bära med?
Med en liten bebis vet jag inte för det var en kompis som provade.
För tillfället med v. 18 gravidmage så tyckte jag att jag ville prova något som man inte knöt/spände under magen så det här var ett intressant försök. Men som sagt för att bära 10 kg Hanna så ska i alla fall jag sätta fast ett spänne mellan axelbanden för att se till att få lite mer belastning på bröstbenet plus att minska känslan av att axelbanden ska glida av. Det gör de väl inte egentligen men när jag är van vid Ergo så känns det lite så. Ev. så skulle jag kunna spänna axelbanden lite mer med Hanna och då skulle hon sitta ännu stadigare och lite högre upp.

Har bara provat inomhus ännu men ska testa även ute. Hanna kliver i benbanden/axelbanden och så får hon klättra upp på min rygg själv, väldans lätt.

Om man sätter fast ett sånt där mittband så går det säkert utmärkt att även bära fram på magen kan jag tro *hmmm* måste provas.
Väldigt nätt sele, tar ingen plats alls eftersom det inte är någon vaddering i midjbandet.och inte så mycket i axelbanden.

Vill inte ge den något betyg ännu för jag vill prova den mer med litet barn också. Kan tro att det känns lite säkrare att få upp små barn på ryggen med den om man inte är van att svinga upp dem med sjal sedan tidigare.
Användarens profilbild
Av knutis
jaha, det sitter inget band mellan axelbanden där fram alltså?
Jag skulle nog uppleva att de gled åt sidan.
Ja, vem vet jag kanske spinger på en IRL så får jag ta mig en närmare titt, men kanske kommer den bli ett komplement till ergon?! :roll: för den är ganska ny på marknaden eller?
Användarens profilbild
Av Anso
knutis skrev:jaha, det sitter inget band mellan axelbanden där fram alltså?
Jag skulle nog uppleva att de gled åt sidan.
Ja, vem vet jag kanske spinger på en IRL så får jag ta mig en närmare titt, men kanske kommer den bli ett komplement till ergon?! :roll: för den är ganska ny på marknaden eller?
Den är väl så där "ny", den fanns hos Stellaris när jag väntade Hanna -04 men finns inte i deras sortiment för dagen vad jag kan se men Louise tar säkert in den om man vill.

Pris? Ingen aning om vad det kostar nya, gissar vilt på 400:- och lite uppåt, bästa att kolla med Stellaris antar jag. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?